Ciekawostka

21. Data: 2007-07-23 19:17:34

Temat: Re: Ciekawostka
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:f823k3$abh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> wyszukiwarkom,
> wartościowe
>
> To dlatego na scp parchło niszczy konkurencję poprzez podszywanie się.
> A ogólnie to jest tworzenie list proskrypcyjnych antyglobalistów.

Anty-globalizm to marzenia ściętych upałem głów ;)
alterglobalizm jednak warto mieć na względzie
i nawet zdeklarowani globaliści szukają nieraz
alternatyw swoich zbyt sztywnych jak na realia
wizji ;)

22. Data: 2007-07-23 19:33:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f82uqf$ebc$1@news.onet.pl...

> [...]
> alterglobalizm jednak warto mieć na względzie
> i nawet zdeklarowani globaliści szukają nieraz
> alternatyw swoich zbyt sztywnych jak na realia

Czyli popełniają myśli / czyny antyglobalistyczne.

23. Data: 2007-07-23 20:16:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli popełniają myśli / czyny antyglobalistyczne.

alterglobalistyczne... ;)

24. Data: 2007-07-23 20:37:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f8328d$pug$1@news.onet.pl...

> alterglobalistyczne... ;)

Umiem czytać - nie powtarzaj się, bo to wygląda na sklerozę...

25. Data: 2007-07-23 21:11:40

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> się.

> Umiem czytać - nie powtarzaj się, bo to wygląda na sklerozę...

masz za dobre mniemanie o swojej umiejetności czytania
albo o dopasowaniu aktualnie noszonych okularów ;)

26. Data: 2007-07-23 22:35:59

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jul 2007 21:09:29 +0200, Sky napisze

> każdy błąd prowadzący do choć trochę przedwczesnej śmierci
> tak właściciela móżdżku jak i kogokolwiek pobocznego jest
> -jak mniemam się zgodzisz -krytyczny ;)

lol, zależy dla kogo :)

27. Data: 2007-07-23 23:15:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> Dnia Mon, 23 Jul 2007 21:09:29 +0200, Sky napisze

> lol, zależy dla kogo :)

nigdy nie wiesz ile mógłby jeszcze przyspożyć ci dóbr w spadku ktoś kto
kopcił papierochy i zmarł na raka, potknął się na prostej drodze
lub zaliczył komorę gazową...
i tak ziarnko do ziarnka...na przestrzeni trwania ludzkości niezła wyjdzie
miarka...może zdążylibyśmy uciec w kosmos przed kolejnym kamolem z kosmosu
gdyby szybciej zakazano palenia [uczonych na stosach]? ;)

28. Data: 2007-07-24 15:14:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f835gc$5iq$1@news.onet.pl...

> masz za dobre mniemanie o swojej umiejetności czytania
> albo o dopasowaniu aktualnie noszonych okularów ;)

Stopień przystępności twoich dywagacji osiąga maksima...

29. Data: 2007-07-24 16:18:29

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jul 2007 01:15:18 +0200, Sky napisze

> [...] gdyby szybciej zakazano palenia

właśnie, może by tak jakiś nowy totalitaryzm? ;)

> [uczonych na stosach]?

i ogłupiania nieuczonych...

ale to gdybanie... :)

30. Data: 2007-07-24 22:47:10

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najbardziej

> podszywanie
> antyglobalistów.

> Stopień przystępności twoich dywagacji osiąga maksima...

To wprost proporcjonalnie do twojego przekonania o własnej inteligencji
które zawsze jest u człekowatych odwrotnie proporcjonalnie do jej realnego
poziomu ;)

szef stara sie wszystkich sklocic?
DO TAKICH JEDNYCH...
Mój Manifest Lipcowy