Re: Cienie na mokro...

1. Data: 2002-10-04 17:05:25

Temat: Re: Cienie na mokro...
Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ankf24$kg8$1@news.onet.pl...
> kupiłam cienie firmy Joko, które mogą być uzyte na sucho (polecam, nie
> zbijajaą się w kącikach) i na mokro, i tutaj zaczyna się problem, bo ja
nie
> wiem jak to użyć na mokro???
To ja znowu sie pochwale. Ja uzywam kazdych cieni nawet tych najtanszych
chociaz na codzien mam jedne rimella ktore uwielbiam (ze wzgledu na kolor
bordo) i inglota (brazy). I zadne mi sie nie zbijaja w kacikach. A... to
dlatego ze uzywam bazy pod cienie. Ten wydatek naprawde sie oplaca hehehe..
jak w reklamie. Ale przynajmniej nie musze sie martwic moim przecieraniem
oczu. Nie da sie zetrzec tych cieni normalnie. Moge sobie trzeci ile chce i
nic sie nie rozmazuje. a tusz tez mam taki mocny ze moje alergiczne oczy
moge trzec i trzec do czerwonosci a makijarz pozostaje na swoim miejscu:-)
Kropelka

1. Data: 2002-10-04 17:32:30

Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co to za wspaniały tusz masz? Ja tez mam oczy wrażliwe wiec jestem bardzo
zainteresowana tym

AGA

1. Data: 2002-10-04 17:54:22

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-04 19:10:42

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edward" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
> a co to za wspaniały tusz masz? Ja tez mam oczy wrażliwe wiec jestem
bardzo
> zainteresowana tym
Nie wiem czy mam oczy uczulone na tusze bo to jest pierwszy jakiego w zyciu
uzywam. Jest to lipfinity max factora. Nie pomylilam ze szminka-taka sama
nazwa. Jest wodoodporny. A alergiczne mialam na mysli to ze tak po prostu sa
alergiczne i wrazliwe przez co czesto mnie swedza pieka itp a co za tym
idzie przecieram je.
Kropelka

1. Data: 2002-10-04 19:11:33

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

?

1. Data: 2002-10-04 21:05:15

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Nie wiem czy mam oczy uczulone na tusze bo to jest pierwszy jakiego w
zyciu
| uzywam. Jest to lipfinity max factora. Nie pomylilam ze szminka-taka sama
| nazwa. Jest wodoodporny.

A to na pewno nie Lashfinity?

K. zdezorientowana

v...@g...pl