Cienie pod oczami

1. Data: 2003-12-14 20:12:16

Temat: Cienie pod oczami
Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejeczka. moja mama ostatnio bardzo narzeka, że jak wstaje rano, ma okropne
cienie pod oczami, mówi nawet, że wygląda to jak siniaki. Jest jakiś sposób,
żeby się tego pozbyć, krem czy coś? Wiem, wiem, zaraz polecicie Clinique,
ale to raczej nie leży w zakresie moich możliwości finansowych, może coś
tańszego? Kupiłam jakiś czas temu mamie taki kremik na cienie z IF, ale
chyba nie pomaga, tzn. w ciągu dnia to znika, ale rano mama ma duży
dyskomfort.
Proszę, zasugerujcie coś!
Maga

1. Data: 2003-12-15 13:44:51

Temat: Re: Cienie pod oczami
Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest fajny krem-żel na tego typu dolegliwości firmy Faberlic - sprwadzony, i
wydaje mi się ze w przystępnej cenie.

[ Niemcy] Co kupic....?
swieta swieta !!!!
[avon] ktory zel do mycia twarzy?