Re: Cierpienia młodego bloggera

Data: 2003-01-15 18:25:20
Temat: Re: Cierpienia młodego bloggera
Od: A...@p...fm (Alienkaa)

From: psphome <p...@p...onet.pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Wednesday, January 15, 2003 6:08 PM
Subject: Cierpienia młodego bloggera

>" Pomimo tego, że związek między pisaniem o wydarzeniach
>emocjonalnych a zdrowiem jest bardzo dobrze udokumentowany,
>nadal największym wyzwaniem jest znalezienie dobrego
>wyjaśnienia dlaczego tak się dzieje? Dlaczego prosta
>czynność zapisywania myśli i emocji wywiera tak ogromny
>wpływ na nasze ciało i psychikę.
>Badacze sugerują, że to mechanizm poznawczy związany z
>pisaniem ekspresyjnym jest przyczyną powrotu do zdrowia
>pacjentów"

Zastanawiam się kiedy dojdę do wystawania w ciemnych uliczkach i czekania na
róznych przystojnych osobników coby odsłonić odpowiednio to i owo, bo według
tego opisu powinnam mieć skłonności ekshibicjonistyczne:) Jedyne zboczenie
związane z pisaniem, które u siebie zauważyłam, to przeglądanie komentarzy i
księgi gości, ale to robi chyba każdy blogowicz - dla niewtajemniczonych -
każdy z piszących lubi czytelników zostawiających po sobie ślady:)

Poza tym nie traktuję bloga jak pamiętnika, opisuję różne sprawy, ale nie ma
tu jakiś sekretów, jest samo życie, ni mniej ni więcej i uważam, że nie ma
po co dorabiać do tego ideologii, ani nie cierpie na depresję, ani nie
potrzebuję psychoanalityka, mam przyjaciół, połówka i jestem szczęśliwa, a
zaczęłam pisać bloga, bo ... lubię i już:) Zawsze coś pisałam i były to albo
pamiętniki, albo opowiadania, maile,potem wzięłam się za listy dyskusyjne i
może kiedyś w przyszłości znajdę wymarzoną pracę związaną z tym moim hobby
:)

www.motyle-goryle-beryle.blog.pl

Alienkaa
* Maja gg.641165

Nowa MOTORYZACJA w portalu INTERIA.PL: aktualnosci, nowe auta, testy,
tuning, ceny, galerie, motosport... >>> http://link.interia.pl/f16bb