Re: Ciężarówki na szpilach.

1. Data: 2013-06-15 11:50:32

Temat: Re: Ciężarówki na szpilach.
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:vidi1dtnyx81$.1sk63u1ewciec.dlg@40tude.net...
> Wiadomo od dawien dawna, że chodzenie na szpilkach i innych wysokich
> obcasach w ciąży może być dla niej groźne. Od kilku lat obserwuję jednak
> powszechność noszenia takich właśnie butów przez ciężarne kobiety - i
> dziwię się, gdzie się podziały głosy lekarzy, którzy kiedyś prowadzili
> edukację na temat statyki ciała kobiety ciężarnej...

Ja jestem przeciwnikiem szpilek nie tylko w ciąży ale w ogóle. Jest to
błędna droga naszej cywilizacji. Na przykłąd w Chinach kobieta koniecznie
musiała mieć małe stopy, w niektórych plemionach zakłada się obręcze na
szyję bo kobieta koniecznie musi mieć długą szyję, w niektórych tuczy się
kobiety na siłę, a w naszym plemieniu koibeta musi chodzić na szpilkach

2. Data: 2013-06-15 16:46:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jun 2013 11:50:32 +0200, zdumiony napisał(a):

> [...]
> szyję bo kobieta koniecznie musi mieć długą szyję, w niektórych tuczy się
> kobiety na siłę, a w naszym plemieniu koibeta musi chodzić na szpilkach

I tak naprawdę-naprawdę rzadko któe nogi ładnie w szpilkach wyglądają -
jeśli kobieta ma je grube albo żylaste lub zbyt umięśnione, no to
tragicznie to wygląda...
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

Re: Ciężarówki na szpilach.
Re: Ciężarówki na szpilach.
Re: Ciężarówki na szpilach.
Re: Ciężarówki na szpilach.
Zwierze planowane, dziecko nieplanowane.