Ciotki naukowo

101. Data: 2015-07-17 23:44:10

Temat: Re: Ciotki naukowo
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:mobsci$top$...@d...me...

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

>Masz rację, nie istnieją wiarygodne obserwacje potwierdzające istnienie
>osobowego boga, np tego opisanego w Biblii, więc racjonalnie jest założyć
>że go nie ma.

A na istnienie czyjejkolwiek świadomości istnieją?

>Pokazać w tym wypadku oznacza dla mnie potwierdzić/przetestować jej
>istnienie.

Jak się potwierdza istnienie świadomości?

102. Data: 2015-07-17 23:44:43

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

>Co Cię tak bardzo rozśmieszyło?

Obserwacja

103. Data: 2015-07-17 23:46:20

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Masz rację, nie istnieją wiarygodne obserwacje potwierdzające istnienie
osobowego boga, np tego opisanego w Biblii, więc racjonalnie jest założyć
że go nie ma. "

Nie to nie jest racjonalizm, bo świadomość ludzi stwarza boga i tak bardzo w ten twór
swój własny wierzy ( tu jest tak jak materialiści, religiant też nie widzi że
stworzył boga swoją głową). I tam bardzo bóg jest istniejący w oderwaniu od ich
głowy,( zupełnie jak mózg u materialistów), że mordują, piętnują, fanatyzują tego
zabronić, tego zakazać, do tamtego zmusić, że przerażeni ludzie mają doczynienia
realnie z ich pałującym bogiem, bo świadomość kształtuje byt, czyli bóg istnieje jak
wytwór świadomości, który w realu życie rozwalić potafii wielu, więc jest ale na
ziemi. Widzisz znowu metodologia materialzmu tego nie łapie, bo gówno warte jest
zaprzeczanie gdy ich bozia już nam rządzi w majtkach. Walka odbywa się na
uświadomieniu że bóg jest wytworem twoich własnych czy gromadnych projekcji zupełnie
jak interpretacje na temat mózgu.

104. Data: 2015-07-17 23:50:09

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

>To tylko pozory... :-)

Nie

105. Data: 2015-07-18 00:03:51

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> Nie

Zapewniam Cię, że sprzeczność pojawia się u Ciebie jako rezultat
niezrozumienia.

106. Data: 2015-07-18 00:03:52

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> A na istnienie czyjejkolwiek świadomości istnieją?

> Jak się potwierdza istnienie świadomości?

Jak sam widzisz na obrazku obok, "świadomość" znaczy wiele różnych rzeczy
dla różnych ludzi...

Ogólnie bardzo ciekawy temat nad którym pracują tłumy naukowców i
interesuje się nim m.inn. robotyka.

107. Data: 2015-07-18 00:03:52

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> Obserwacja

A Ty czym obserwujesz?

108. Data: 2015-07-18 00:03:53

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
> Walka odbywa się na uświadomieniu że bóg jest wytworem twoich własnych
> czy gromadnych projekcji zupełnie jak interpretacje na temat mózgu.

Nie uchyciłeś, że mówiłem o osobowym bogu, nie o symbolu czy abstrakcyjnym
pojęciu boga.

109. Data: 2015-07-18 07:40:33

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

>A Ty czym obserwujesz?

Nie pamiętam, jako ze kutas nie jest obiektem moich częstych obserwacji.

110. Data: 2015-07-18 07:41:55

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

>Zapewniam Cię, że sprzeczność pojawia się u Ciebie jako rezultat
>niezrozumienia.

Ależ oczywiscie, widzę to tak samo: nie rozumiesz iż stosujesz religijna
definicje umysłu :-)

Zagadka :-)
Macie linka?
Zomo