Ciotki naukowo

21. Data: 2015-07-14 17:50:38

Temat: Re: Ciotki naukowo
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator pisze:

> [...]
> początku każdy płód czy to męski czy żeński rozwija się w identyczny
> sposób. Potem, żeby wyróżnicował się mózg i narządy płciowe mężczyzny
> musi zadziałać testosteron. Jeśli zadziała on na płód męski w innym
> czasie niż zwykle lub też będzie w niskim stężeniu wykształci się
> orientacja homoseksualna, bądź też ta orientacja nie będzie
> zdefiniowana i wtedy mówimy orientacji biseksualnej. Jeśli natomiast
> testosteron zadziała na płód żeński większym niż zwykle, u kobiety
> wykształci się orientacja homoseksualna.
>
> Rozmowa z Wiesławem Czernikiewiczem, seksuologiem z Polskiego

Penetratorku! Pan dr Czernikiewicz upraszcza zagadnienie sprowadzając
wszystko do biologii a ja twierdzę, że równie istotne jest oddziaływanie
na psychikę dziecka przez wychowanie. Te dwa czynniki mogą i zazwyczaj
są ze sobą ściśle sprzężone gdyż matka toksyczna dla płodu jest również
(musi być) silnie uzależniająca psychicznie.

Jeżeli spojrzysz bez emocji na swoich rodziców i rozszerzysz spojrzenie
na inne rodziny to zobaczysz, ze przy obowiązującym, zakazowym systemie
wychowawczym WSZYSTKIE kobiety uzależniają swoje dzieci skąd płynie
prosty wniosek, że wszyscy jesteśmy homoseksualistami z wychowania i
tylko tradycyjny nakaz zawierania małżeństw sprawia, że w większości nie
jesteśmy jawnymi homoseksualistami. Dopiero uświadomiwszy to sobie można
podjąć kroki zaradcze. By stać się świadomym trzeba zaakceptować
PRZYCZYNĘ tego stanu rzeczy czyli brak wychowania seksualnego i
inicjacji dzieci wśród rodziców. To jest przyczyna, która w kolejnych
pokoleniach produkuje homoseksualistów.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

22. Data: 2015-07-14 18:15:59

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator pisze:

> Kler to ZBOCZEŃCY Buraki to PATOLOGIA, zwalcza normalnych, modli się
> do zboków. Katol ZAWSZE KŁAMIE, prawdziwy CUD by był gdyby katol nie
> kłamał. Nauka zbadała i podaje....

Nauka g.... zbadała. Nie wyjaśniła mechanizmu powstawania a więc g... wie.

> - Homoseksualistą się jest czy się zostaje?
>
> - Nie można zostać homoseksualistą. Nie nabywamy homoseksualizmu w
> procesie socjalizacji, nikt nie staje się homoseksualistą, dlatego że
> został uwiedziony. To nie choroba, nie można się zarazić.
> Homoseksualizm jest wrodzony i nie do zmiany.

Doktorkowi coś świta, ale nie potrafi tego uporządkować. Mnóstwo
obserwacji i zero wniosków.

> - Jak często rodzą się homoseksualiści?
>
> - Jest ich od 4 do 6 procent w każdej populacji.

100% bo taki mamy system wychowawczy. Tyle, że tylko nieliczni się
ujawniają. Reszta żyje w cieniu.

> - Czy orientacja seksualna naprawdę jest nie do zmiany? Przecież co
> jakiś czas pojawiają się w mediach informacje, że komuś udało się
> "wyleczyć" homoseksualistów.
>
> - Orientacja seksualna oznacza preferowaną płeć partnera seksualnego.
> Jest to program wpisany w ośrodkowy układ nerwowy. Póki co, nie ma
> żadnych metod, żeby ten program zmienić.

Bo się nie wyjaśniło DLACZEGO mamy do czynienia z homoseksualizmem.

> Człowiek rodzi się albo
> heteroseksualny, albo homoseksualny, albo biseksualny. Zdarzają się
> oczywiście homoseksualiści egodystoniczni, czyli tacy, którzy nie
> akceptują swojego homoseksualizmu. Wśród tej grupy można z
> powodzeniem wzmocnić ów brak akceptacji. Można wytrenować człowieka
> żeby żył niezgodnie ze swoją orientacją seksualną. My w Polsce bez
> takiej terapii mamy przykłady życie niezgodnego ze swoją orientacją
> seksualną: geje żenią się, a lesbijki wychodzą za mąż. Nie znaczy to,
> że są "wyleczeni", ani że zmieniła im się orientacja seksualna.

Bla, bla, bla i ani słowa na temat mechanizmu zjawiska homoseksualizmu.
W zamian stek niepotrzebnych słów.

Bezwartościowy ściek...

23. Data: 2015-07-14 18:30:07

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <L...@w...pl> wrote:
> [...]
> prosty wniosek, że wszyscy jesteśmy homoseksualistami z wychowania i
> tylko tradycyjny nakaz zawierania małżeństw sprawia, że w większości nie

Z tego co napisałeś wnioskować można tylko tyle, że Ty nie wiesz co to
znaczy być człowiekiem homoseksualnym!

Wybacz dosadność, ale ja nie muszę ćwiczyć mojej reakcji na widok nagiej
kobiety: ta reakcja nie jest u mnie wyuczona, jest instyktowna. Nie ma u
mnie takiej reakcji na widok nagiego ciała mężczyzny.

Homoseksualny mężczyzna odczuwa seksualne podniecenie (m. inn. erekcję
członka) na widok ciała mężczyzny i nie doświadcza erekcji na widok ciała
kobiety. Biseksualny mężczyzna jest niejako pośrodku, bo jest w stanie
osiągnąć erekcję w obu przypadkach.

Ten profesor mówi o biologii, jak słusznie sam zauważyłeś, bo erekcja to
reakcja biologiczna i z wychowaniem nie ma nic wspólnego!

24. Data: 2015-07-14 19:24:29

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

-iz-homoseksualizm-nie-ma-uwarunkowan-genetycznych,3
5955,i.html#ixzz3b9ivltF2

> "Jak wskazują wyniki naukowych badań, przeprowadzonych na bliźniętach w
> Stanach Zjednoczonych, Australii i krajach skandynawskich, dewiacja
> homoseksualizmu nie ma uwarunkowań genetycznych. Informacji tych do tej
> pory nie podały w Polsce jakiekolwiek media głównego nurtu."
>
> Wreszcie powrót do WŁAŚCIWEJ nazwy:
> DEWIACJA!

Racja.
Słowo homo ewidentnie wskazuje na poważne zboczenie.

25. Data: 2015-07-14 19:28:12

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.07.2015 o 11:07, XL pisze:
-iz-homoseksualizm-nie-ma-uwarunkowan-genetycznych,3
5955,i.html#ixzz3b9ivltF2

> http://www.homoseksualizm.edu.pl/index.php/terapia/f
aq/337-mit-1
> -homoseksualizm-jest-wrodzony

biedne zhomogenizowane bliznieta, nie dadza zyc

--
gazebo

26. Data: 2015-07-14 19:31:10

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.07.2015 o 18:15, LeoTar pisze:

> 100% bo taki mamy system wychowawczy. Tyle, że tylko nieliczni się
> ujawniają. Reszta żyje w cieniu.

cholera, czy to twoj coming out?

--
gazebo

27. Data: 2015-07-14 19:31:39

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:

> [...]
> kobiety: ta reakcja nie jest u mnie wyuczona, jest instyktowna. Nie ma u
> mnie takiej reakcji na widok nagiego ciała mężczyzny.

Czyżbyś uważał że biologia steruje Twoją potencją?
Jaką rolę zatem pełni Twój Umysł?

> [...]
> członka) na widok ciała mężczyzny i nie doświadcza erekcji na widok ciała
> kobiety. Biseksualny mężczyzna jest niejako pośrodku, bo jest w stanie

A potrafisz wytłumaczyć: dlaczego?

> Ten profesor mówi o biologii, jak słusznie sam zauważyłeś, bo erekcja to
> reakcja biologiczna i z wychowaniem nie ma nic wspólnego!

Potwierdziłeś moje wcześniejsze przypuszczenie. ;-)

28. Data: 2015-07-14 19:35:18

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> cholera, czy to twoj coming out?

Moje ciało jest hetero i jest podporządkowane mojemu androgynicznemu
Umysłowi.

29. Data: 2015-07-14 20:05:48

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <L...@w...pl> wrote:

> Czyżbyś uważał że biologia steruje Twoją potencją?
> Jaką rolę zatem pełni Twój Umysł?

Biologia, instynkty - nazwij jak chcesz.
Za erekcję członka nie odpowiada "umysł".
Choć umysł to przecież też biologia.

> A potrafisz wytłumaczyć: dlaczego?

Ja nie, ale Ty umiesz: powodem całego zla na swiecie jest to, że Twoja żona
nie pozwoliła Ci wyciupciać Waszej córki.

> Potwierdziłeś moje wcześniejsze przypuszczenie. ;-)

No to świetnie.

30. Data: 2015-07-14 20:19:39

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.07.2015 o 19:35, LeoTar pisze:

> Moje ciało jest hetero

ciekawe, po czym poznajesz?

--
gazebo