Cipramil a odrealnienie?

1. Data: 2004-12-20 13:51:25

Temat: Cipramil a odrealnienie?
Od: Robert <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
1 miesiąc brania cipramilu (pierwszy tydzień po 10mg, później 3 dni po
15mg, i do dzisiaj, czyli 21 dni - 20mg). Od tygodnia mam dołek i co
najciekawsze mam takie wrażenie lekkiego odrealnienia. Raz większe raz
mniejsze. Co prawda mogę normalnie funkcjonować (no powiedzmy, że to
norma ;)) ale uczucie samo w sobie jest lekko irytujące.

to tzw. szeroko pojęta norma w trakcie brania ssri?

przejdzie to?

co to jest, lęki? przed leczeniem nie miałem lęków (no, przynajmniej nie
oczuwałem tak tego)

czasem czuję lekkie zwątpienie w to leczenie.. ehh. nic, tylko machnąć
ręką.. ale jak długo można machać, żeby się nie oberwała? ;D

2. Data: 2004-12-21 23:34:18

Temat: Re: Cipramil a odrealnienie?
Od: "Sławek Ś." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja żarłem ssri (fluoksetyne) pół roku ponad i musze przyznać że niezbyt
dobrze sie po tym czułem, faktycznie na początku jeden maksymalnie dwa
miesiące jest najgorsze, ale po tych pigułach miałem jak to nazwałeś lekkie
odrealnienie jeszcze dużo później aż postanowiłem się przeżucić na
sprawdzone trójpierścieniowce-anafranil, efekty uboczne owszem teź są ale
jak dla mnie znacznie mniejsze
sł.

ps. no i moje działały na napęd tak że po skonczniu zazywania jak mi zeszło
z krwi poczułem ulge i spokój

Bardzo wysokie OB
Analiza pierwiastkowa włosa _gdzie wroc?
Stomatolog w Suchej Beskidzkiej
Re: Schizofrenia, postrzeganie emocji... (dlugie)
Schizofrenia, postrzeganie emocji... (dlugie)