Re: Ciśnienie krwi.

Data: 2006-11-30 14:36:05
Temat: Re: Ciśnienie krwi.
Od: <j...@n...pl>

Użytkownik "Kwiatek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:1164885021.585088.242910@80g2000cwy.googlegroup
s.com...
po napisał(a):
> Dziś wieczorem mierzono mi ciśnienie i wyszło 140/50...jakiś czas temu
> miałem
> 140/100. Mam 20, chłopak, nie pale, nie pije, nie biore dragów, uprawiam
> sporty. Bardzo mnie niepokoi takie ciśnienie. Nie wie ktoś co taki stan
> rzeczy
> może powodować??

> http://www.gazeta.pl/usenet/

A mierzyles jeszcze pare razy? Jak nie to zmierz o roznych porach. Moze
po prostu byles zdenerwowany.

Protestuję! w 100% zdrowy organizm nie podnosi ciśnienia nawet w chwili
zdenerwowania. Nie myl skutku z przyczyną. Ciśnienie podnosi źle odzywiony
organizm, a podnosi kosztem innych narządów. Zła dieta sprawia, że
zdenerwowaniem podnosi się ciśnienie krwi, ale nie jest to przyczyna tylko
skutek. Przy prawidłowej diecie czynniki środowiskowe i zewnętrzne nie mogą
mieć wpływu na zdrowie człowieka, m. in. na wzrost lub obniżenie ciśnienia
krwi.
Pozdrawiam Jurek M.