Citrosept

1. Data: 2003-09-02 14:29:35

Temat: Citrosept
Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam sobie Citrosept, czy ktos z was tego zazywal? Jak i jakie
efekty?

1. Data: 2003-09-02 15:22:29

Temat: Re: Citrosept
Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bursztynka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> Kupilam sobie Citrosept, czy ktos z was tego zazywal? Jak i jakie
> efekty?
Ja zazywalam, faktycznie uodparnia, ale drogie to cholerstwo jak diabli. I
gorzkie.

1. Data: 2003-09-02 15:46:49

Od: "Beata Księżyk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Beata Księżyk

Użytkownik "Bursztynka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> Kupilam sobie Citrosept, czy ktos z was tego zazywal? Jak i jakie
> efekty?

Ja uzywalam w momentach przeziebienia. Bralam sok grapefruitowy i od 5 do 10
kropel tego preparatu. i odpukac grypka mnie ominela i nie zachorowalam na
angine co mi sie czesto zdaza.

Beata

1. Data: 2003-09-02 16:55:37

Od: "Lady M" <L...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bursztynka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> Kupilam sobie Citrosept, czy ktos z was tego zazywal? Jak i jakie
> efekty?
Brałam (na trądzik i ogólne oczyszczenie organizmu) i bierze moja mama (na
łuszcycę). Do szklanki soku pomarańczowego lub mięty wlewa się od 20 (dawka
uderzeniowa) do 10 kropel (dawka normalna) citroseptu. Piłyśmy rano i
wieczorem. W pierwszym tygodniu może Cię mdlić, ale to normalne. Zresztą to
chyba napisali w ulotce. W każdym razie efekty są, ale oczywiście nie od
razu (może nastąpić na początku nawet pogorszenie), sekret tkwi w
systematyczności. :)
Podobno można się tym także smarować, mojej mamie pomaga, ale mnie na twarzy
strasznie szczypało, więc dałam sobie spokój.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-09-02 18:09:47

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

co to za specyfik?

1. Data: 2003-09-02 18:31:52

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Bursztynka wrote:

> Kupilam sobie Citrosept, czy ktos z was tego zazywal? Jak i jakie
> efekty?

Bralam pare lat temu. Odpornosc poprawilo (dotad mi zostalo, nie
szczepie sie a grypa bierze najwyzej na 2 dni), ale obrzydliwe to
diabelstwo strasznie.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-09-02 18:44:41

Temat: [OT] Re: Citrosept
Od: "Lady M" <l...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> co to za specyfik?
Odpowiadaj prosze POD POSTEM.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-09-02 19:03:09

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi rodzice juz od kilku lat - gdy pojawia sie jesien - zaczynaja brac po
kilka kropli citrosepu i faktycznie przeziebienia ich mijaja.
Apropo ceny - doszly mnie sluchy ze w Czeskich aptekach 100g citrosepu mozna
kupic za 12zl, gdzie u nas kosztuje 100zl.
Pozdrawiam
Magda

Ps. jesli ktos z Wroclawia wybiera sie do Czech chetnie bym go poprosila o
przywiezienie z buteleczki - w ramach uprzejmosci prosze o kontakt na priv
:)

1. Data: 2003-09-02 20:45:32

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

no jeszcze nie probowalam, ale jak z grejfrutow to pewnie faktycznie
gorzkie, a teraz jest duza promocja na nie

1. Data: 2003-09-02 20:46:37

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale przeszedl ci tradzik mniej wiecej?? :)

Użytkownik "Lady M" <L...@n...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bj2hka$437$1@news.onet.pl...

Poszukuje dobrego fryzjera w Lublinie!
moja przygoda z apteką...