Ciuszki na fitness (wroc)

1. Data: 2005-10-21 14:38:01

Temat: Ciuszki na fitness (wroc)
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Helo!

gdzie we Wrocku znajdę fajne spodnie na fitness? A dokładniej - potrzebne mi
zwykłe bawełniane, troche elastyczne długie spodnie, najlepiej czarne, lekko
rozszerzane od kolan w dół (albo coś w stylu jak ciuchy Wannabe w GoSport w
Koronie). Nie chce najkow ani riboków, jakieś bezfirmówki :)
Może być coś takiego:

Dzięki za pomoc!
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-10-21 15:34:22

Temat: Re: Ciuszki na fitness (wroc)
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:djauhf$1f$1@nemesis.news.tpi.pl>
Ania <a...@b...wroc.pl> pisze:

> gdzie we Wrocku znajdę fajne spodnie na fitness?

Macie u siebie H&M albo Reserved?
W Gdyni, jakiś miesiąc temu kupiłam sobie w H&M spodnie do fitnessu do
złudzenia przypominające te ze zdjecia.
Bawełna z lycrą i elastanem bodajże. Naprawdę świetne. Wybór zresztą był
ogromny - kolorystyka, materiały, krój.
W Reserved też sporo wisi, ale tu już są bardziej "dresowate".
Ceny kształtują się od 50 zł do 120 zł.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-10-21 17:18:37

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał

> Macie u siebie H&M albo Reserved?

a mamy, mamy ino nie przypominam sobie, zeby był jakiś dział sportowy np. w
H&M... ale poszukam :)
Dzięki :)

Ania

1. Data: 2005-10-21 17:53:41

Od: "Ania Górecka" <a...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Było smaszno, a jaszmije smukwijne świdrokrętnie na zegwniku wężały,
kiedy Ania napisał(a):

| Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał

| a mamy, mamy ino nie przypominam sobie, zeby był jakiś dział sportowy
| np. w H&M... ale poszukam :)
| Dzięki :)

W Warszawskich H&M ubrania sportowe są obok bielizny i piżam.

--
Pozdrawiam, _
Ania |\'/-..--.

1. Data: 2005-10-21 19:13:08

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> lekko rozszerzane od kolan w dół (albo coś w stylu jak ciuchy Wannabe w
> GoSport w Koronie). Nie chce najkow ani riboków, jakieś bezfirmówki :)

Obok Auchana jest taki sklep sportowy Dekatlon (jejku jak to się pisze). Tam
można znaleźć fajne sportowe i tanie ciuchy. Polecam.

Anet

1. Data: 2005-10-22 03:36:45

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <djauhf$1f$1@nemesis.news.tpi.pl> Ania wrote:

> [...]
> najlepiej czarne, lekko rozszerzane od kolan w dół (albo coś w stylu
> jak ciuchy Wannabe w GoSport w Koronie).

Podczepię się pod to pytaniem: czy wiecie, gdzie można dostać bawełnianą,
nieobciskającą koszulkę do fitnessu, na której nie rzucają się w oczy
plamy potu?

A odnośnie Twego pytania, to polecam spodnie marki GoSport (do kupienia
oczywiście w GoSporcie) - czarne, przewiewne, lekkie, bawełniane, trochę
elastyczne i nieobciskające. Kształt nogawki to rurka co prawda, ale
mnie akurat taki odpowiada najbardziej. Testowane na zajęciach z
Broadway Dance i siłowni.

Ale jakbyś szukała spodni na lata to polecam bawełniane spodnie
Lonsdale'a. Mam właśnie taki model z grubszej, prawdziwie dresowej
bawełny z lekko rozszerzaną nogawką.

--
Mądrość radiowa:
P: Jak uniknąć ptasiej grypy?

1. Data: 2005-10-24 16:41:02

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 21 października 2005 16:38
użytkownik Ania, sącząc kawkę, wyklepał:

> Nie chce najkow ani riboków, jakieś bezfirmówki :)
> Może być coś takiego:

Aniu, jeśli nie straszny Ci piesek Snoopy lub inny zwierz w postaci ptaszka
Tweedy, to polecam Butik w Arenie. Butik nazywa się po prostu Butik :)
Są bardzo fajne komplety dresów w różnych kolorach, wzorach i zwierzach.
Bezzwierzowe też. Ja krążę wokół nich jak rekin i jeszcze nie kupiłam, ale
już, już prawie. Bardzo to zgrabne, naprawdę :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-10-24 17:41:39

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bezzwierzowe też. Ja krążę wokół nich jak rekin i jeszcze nie kupiłam, ale
> już, już prawie. Bardzo to zgrabne, naprawdę :)

Dzięki za (wszystkie!) podpowiedzi. O Arenę i tak mialam zahaczyć wracając
ze szkoły :)
Czuję, że spotkam Cię w tym świętym miejscu ;))

Zdrówka!
Ania

1. Data: 2005-10-25 07:22:55

Od: "jola i magda" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze lepiej w cobo sport

1. Data: 2005-10-26 15:49:35

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 24 października 2005 19:41
użytkownik Ania, sącząc kawkę, wyklepał:

> Czuję, że spotkam Cię w tym świętym miejscu ;))

No tak, aż dziwne, że sobie łóżka tam nie wniosę czy co :))

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947