Ck Obsession - obiecałam...

1. Data: 2007-02-15 09:41:36

Temat: Ck Obsession - obiecałam...
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. obwąchać i napisać, do czego jest podobne. Proszę bardzo.

Ma wyraźną nutę gorzkich cytrusów w głowie, wymieszanych z mchem dębowym,
ktory teoretycznie powienien być w nucie bazy, ale ja go czuję natychmiast.
Potem długo, długo, nic, aż pojawia się ambra z jakimś ledwo uchwytnymi
ziółkami i ta ambra dominuje.

Jak dla mnie przypomina:

- starsze Guerlainy - Samsara, Shalimar (może też Mitsuoko, ale ono może za
bardzo w orient idzie),
- Ambre d'Or Il Profumo,
- kojarzy mi się trochę z Ambre Sultan Lutensa, przez to połączenie ambry z
ziółkami, ale Ambre Sultan nie bawi w żadne cytrusy na wstępie, od razu daje
po nosie ambrą z połową sklepu zielarskiego.

--
JoP

2. Data: 2007-02-15 12:32:25

Temat: Re: Ck Obsession - obiecałam...
Od: "Kalinka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
natychmiast.
> Potem długo, długo, nic, aż pojawia się ambra z jakimś ledwo uchwytnymi

Dosłownie jak w "Pachnidle" :)
Pozazdrościć nosa.
Pozdrawiam
K.

3. Data: 2007-02-15 13:08:01

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalinka <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Dosłownie jak w "Pachnidle" :)
> Pozazdrościć nosa.

E, to jest jak najbardziej wyuczalne. A wywęszenie ambry, cytrusów i mchu
dębowego to żadne tam wielkie mecyje...

--
JoP

4. Data: 2007-02-16 11:26:07

Od: "liann_ka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> E, to jest jak najbardziej wyuczalne. A wywęszenie ambry, cytrusów i mchu
> dębowego to żadne tam wielkie mecyje...

oj nie da sie wszystkiego wyuczyc, trzeba jednak miec predyspozycje nosowe
;)

5. Data: 2007-02-18 10:52:29

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> [...]
> ziółkami, ale Ambre Sultan nie bawi w żadne cytrusy na wstępie, od razu daje
> po nosie ambrą z połową sklepu zielarskiego.

Dziękuje pięknie. Zaraz przesyłam koleżance. Samsarę i Salimara ma
okazję u mnie powachac, a z Mitsuoko będzie musiała powalczyc, bo w 3
miescie niet

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

6. Data: 2007-02-18 10:54:21

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> E, to jest jak najbardziej wyuczalne. A wywęszenie ambry, cytrusów i mchu
> dębowego to żadne tam wielkie mecyje...

Nie, no mech dębowy luzik, kazdy wywącha;-)

--

Gosia z zazdroscia

7. Data: 2007-02-18 11:45:13

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nie, no mech dębowy luzik, kazdy wywącha;-)

Swoją drogą - to jest najczęściej uczulający składnik w perfumach i go
wycofują, tzn. są zalecenia zastąpienia syntetycznymi odpowiednikami. Z
mechem dębowym jest o tyleż przerąbane, że nie ma dobrych odpowiedników.

Zresztą z różnymi składnikami w perfumach jest trochę tak jak w przypadku
win. Można dywagować nad "dyskretnym posmakiem brzoskwini" i "lekką nutą
morskiej bryzy", ale suszone śliwki w kagorze albo jagody w szirazie to
każdy wykryje. Nigdy nie zapomnę, jak na degustacji Collegium Vini dali
jakiegoś rieslinga i pół sali, wsadziwszy nosy do kieliszków, wrzasnęło
"Benzyna!" albo "Ropa!".

--
JoP

Olej z krokosza?