Clematisy

1. Data: 2003-07-07 08:58:09

Temat: Clematisy
Od: "Andrzej" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem ostatnio kilka i nie mogę dojść do ładu z "instrukcją obsługi". Jest
tam napisane, e trzeba je ciąć ponad pierwszą parę liści około (5-15 cm).

Czy to się robi zaraz po zasadzeniu czy to chodzi o następny rok po
zasadzeniu???

Dzięki za wskazówki

Andrzej

2. Data: 2003-07-07 09:32:31

Temat: Re: Clematisy
Od: "Ania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
Clematisy tnie sie na wiosne, tzn. od konca lutego do pocz. kwietnia. sposob
ciecia zalezy od odmiany. a najlepiej prosze odwiedzic strone :
www.clematis.com.pl
tam znajduje sie szczegolowa intrukcja "obslugi" wielu, wielu odmian
clematisow.
pozdrawiam!

3. Data: 2003-07-07 10:37:20

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> tam napisane, e trzeba je ciąć ponad pierwszą parę liści około (5-15 cm).
> Czy to się robi zaraz po zasadzeniu czy to chodzi o następny rok po

Po posadzeniu. Chodzi o to, żeby się rozkrzewiły i przyjęły. Tnij nawet z
kwiatami - przyszłej wiosny będzie silniejszy i bujniejszy.

Pozdrawiam.
Majka

4. Data: 2003-07-07 10:49:58

Od: s...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam.
> Majka
>
> Blad.Daj mu spokoj teraz .Drastyczne przycinanie wykonuje sie pozna
zima,wczesna wiosna jak napisala Ania,niektore z clematisow wogle tego nie
wymagaja.

5. Data: 2003-07-07 13:10:00

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej" <h...@w...pl> wrote in message news:bebcj0$dsg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Kupiłem ostatnio kilka i nie mogę dojść do ładu z "instrukcją obsługi". Jest
> tam napisane, e trzeba je ciąć ponad pierwszą parę liści około (5-15 cm).

Trzeba ciac? Nieprawda. Mozna ciac, jak kto lubi ciac.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz