Clinique 3 kroki

1. Data: 2004-01-08 20:20:52

Temat: Clinique 3 kroki
Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przegladam sobie allegro i az mnie kusi aby cos nowego wyprobowac. Jak
do tej pory nie znalazlam jeszcze podstawowego kosmetyku na stale. :-(
Zainteresowaly mnie te zestawy Clinique. Niestety na wizazu opinie
skrajne. :-( Chcialabym sie dowiedziec czy ktoras z was miala z
ktorymkolwiek z tych kosmetykow do czynienia (mydlo, lotion, emulsja)
albo moze nawet z wszystkimi i jak je oceniacie? Dodam tylko, ze cere
mam mieszana.

pozdrawiam
stella

1. Data: 2004-01-08 20:25:59

Temat: Re: Clinique 3 kroki
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-08 21:20:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Stella* skreślił te oto słowa:

> [...]
> ktorymkolwiek z tych kosmetykow do czynienia (mydlo, lotion, emulsja)
> albo moze nawet z wszystkimi i jak je oceniacie? Dodam tylko, ze cere

Mam taką samą cerę, używam 3 krokow od kilku lat, na poczatku
systematycznie, teraz jedynie jeden zestaw jak zauwazam pogorszenie
kondycji cery. Jak dla mnie - świetny.
Przy dobieraniu toniku jesli masz wrazliwa cere wybierz o numer nizszy niz
by wynikało z wlasciwosci skóry.
Ponadto emulsja swietnie sie sprawdza gdy ma sie katar - smarowanie nia
nosa i okolic gwarantuje brak obtarc i zaczerwienien :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-08 20:30:39

Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy dobieraniu toniku jesli masz wrazliwa cere wybierz o numer
nizszy niz
> by wynikało z wlasciwosci skóry.

A wlasnie, bo o Clinique sa tylko obcojezyczne strony. Jakie to sa te
typu skory l/ll i lll/lV? Zestaw na allegro sklada sie z lotionu 2 i
mydla chyba tego trzeciego. (tzn nie mild i nie super mild). Moja
skora nie jest wrazliwa.

pozdrawiam
stella

1. Data: 2004-01-08 20:37:00

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-08 21:30:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Stella* skreślił te oto słowa:

> A wlasnie, bo o Clinique sa tylko obcojezyczne strony.

Najlepiej by bylo zebys rozwiazala test anglojezyczny, ktory oceni Twoj typ
skóry:
http://www.clinique.com/templates/user/skin_report.t
mpl

> Jakie to sa te
> typu skory l/ll i lll/lV? Zestaw na allegro sklada sie z lotionu 2 i
> mydla chyba tego trzeciego. (tzn nie mild i nie super mild). Moja
> skora nie jest wrazliwa.

Tak na moje oko to ten zestaw jest dla skory mieszanej, na poczatek lotion
2 bedzie ok, potem mozesz sie przestawic ewentualnie na 3.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-08 20:55:37

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stella wrote:
> [...]
> ktorymkolwiek z tych kosmetykow do czynienia (mydlo, lotion, emulsja)
> albo moze nawet z wszystkimi i jak je oceniacie? Dodam tylko, ze cere

Ja miałam ten zestaw i uważam, że jest dobry. Najlepsze jest mydełko. Też
mam cerę mieszaną i mydełko sprawuje się wyśmienicie! Bardzo dokładnie
oczyszcza skórę, reguluje wydzielanie sebum, delikatnie złuszcza i przez to
rozjaśnia twarz. Niestety, już mi się kończy i wkrótce kupię sobie taką
większą kostkę. :-) Tonik jest w porządku, ale imho bez rewelacji. Niemniej
na pewno nie będziesz nim zawiedziona. Krem nawilżający jest ok, chociaż
mnie najmniej przypadł do gustu z całego tego zestawu.

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-08 20:57:31

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> [...]
> okolicznościach przyrody grupowicz *Stella* skreślił te oto słowa:

> Najlepiej by bylo zebys rozwiazala test anglojezyczny, ktory oceni

W każdej lepszej perfumerii te testy są dostępne po polsku.

> Tak na moje oko to ten zestaw jest dla skory mieszanej, na poczatek
> lotion 2 bedzie ok, potem mozesz sie przestawic ewentualnie na 3.

Ja używam 3 i jest w porządku. 2 był troszkę za słaby.

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-08 21:08:30

Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Niestety, już mi się kończy i wkrótce kupię sobie taką
> większą kostkę. :-)

Na ile Ci wystarczylo?? Bo ponoc to wieksze (150 gr) to nawet na
rok, ale jakos nie chce mi sie wierzyc.

>Tonik jest w porządku, ale imho bez rewelacji. Niemniej
> na pewno nie będziesz nim zawiedziona. Krem nawilżający jest ok,
chociaż
> mnie najmniej przypadł do gustu z całego tego zestawu.

To w takim ukladzie kupie sobie samo mydlo. Tonik mam swoj
ulubiony, a kremow tez mi nie brakuje. :-)

pozdrawiam
stella

1. Data: 2004-01-08 21:10:22

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-08 22:08:30 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Stella* skreślił te oto słowa:

> To w takim ukladzie kupie sobie samo mydlo. Tonik mam swoj
> ulubiony, a kremow tez mi nie brakuje. :-)

Poczytaj o filozofii trzech krokow, IMO warto uzywac tego w komplecie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-08 21:30:14

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stella wrote:

> Na ile Ci wystarczylo?? Bo ponoc to wieksze (150 gr) to
> nawet na
> rok, ale jakos nie chce mi sie wierzyc.

Imho przesada. Jeżeli mydełko używa się codziennie, to starcza na kilka
miesięcy.

No, mydełko jest świetne. :-)

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-08 21:31:07

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> Ponadto emulsja swietnie sie sprawdza gdy ma sie katar - smarowanie nia
> nosa i okolic gwarantuje brak obtarc i zaczerwienien :)

mam identyczne doświadczenia! Zaczerwienienia pokatarowe znikają w
tempie błyskawicznym:)
Hitomi

Pumeks do paznokci???
Kto wie gdzie tego szukać?