Co daje nawożenie...

31. Data: 2005-07-22 13:38:06

Temat: Re: Co daje nawożenie...
Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:

> E tam Dziadku.
> Przecież wiesz, że za emerytem czasem się nawet nie da nadążyć.
> :-)))
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

Fakt, np z tokiem rozumowania albo np z wydawaniem pieniędzy, moj emeryturka
paruje natychmiast :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

32. Data: 2005-07-22 15:39:30

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dbr3su.2qc.1@news.Dziadek.priv.pl Dziadek
<dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał(a):

> Fakt, np z tokiem rozumowania albo np z wydawaniem pieniędzy, moj
> emeryturka paruje natychmiast :-D

Hejka. No, ładnie. ;-) Ględzić o byle czym to można a o nawożeniu nie?
Pozdrawiam kanonicznie Ja...cki

33. Data: 2005-07-22 16:36:26

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. No, ładnie. ;-) Ględzić o byle czym to można a o nawożeniu
> nie? Pozdrawiam kanonicznie Ja...cki

Hmm, no więc nawożenie daje .... cd wiosną

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

34. Data: 2005-07-22 19:18:32

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

random name napisał(a):
> Twoja wczesniejsza wypowiedz:
>
> "- brakujące w glebie składniki pokarmowe należy uzupełniać nawozami
> mineralnymi"
>
> Czyli zachecales do stosowania nawozow mineralnych.
> No to teraz cytat z wikipedii:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Naw%C3%B3z
>
> "Nawozy dzielą się na:
> a. nawozy organiczne (naturalne)
> b. nawozy mineralne (sztuczne)"

Tiaaaaa, wikipedia jaka jest każdy widzi.
To już tu masz wiecej wiedzy:
http://encyklopedia.pwn.pl/szukaj.php?co=naw%F3z

> Terminy nawozy mineralne i sztuczne to synonimy;)
> Nadal twierdzisz, ze nie zachecales do stosowania nawozow sztucznych (vel.
mineralnych)?

Przeczytałem i potwierdzam, że Dirko zachęca jednakowoż do stosowania
nawozów mineralnych.
Prawda jest taka iż powinno się mówić o sztucznych nawozach mineralnych,
ale wszyscy z reguły używają skrótów.
:-)))
pozdr. Jerzy

35. Data: 2005-07-22 19:38:50

Temat: Re: Co daje nawozenie...
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@a...com napisał(a):

> Tak bedzie lepiej...."
>
> Tworzysz ponury obraz swojej osoby.
> Zanim zabrales glos ta dyskusja byla
> merytoryczna i scisle dotyczyla tematyki grupy:(<<
>
> Pan JerzyN tak juz ma od dawna.

Nie oceniaj bo sam możesz być oceniony.

> Jak dyskusja staje sie interesujaca to
> kaze sie wynosic dyskutantom na inne grupy.

Każe? Wynosić się?!
:-)))

> Aby moc swobodnie dyskutowac na tej grupie trzeba wkupic sie
> kilkadziesiacioma postami o malinach, winorosli czy aktualnej
> pogodzie;-)))

A czym ty się wkupywałeś i czy nie pomyliłeś grup?

> Niezgadzanie sie z
> pogladami kilku osob na tej grupie jest bardzo niemile widziane.
> Weszles miedzy wrony krakaj jako one ;-)))

Zgadnij kto to napisał, cyt.:
"A co to komu szkodzi pofilozofowac troche, ogrodnicy tez ludzie i
filozofowac lubia :)))"

> Panie Jerzy co to sa srodki ochrony roslin ? Eventualnie na jakiej
> grupie moge o to zapytac ???

Jeśli wykażesz odrobinę cierpliwości to odszukam to w nowej poszerzonej
wersji poradnika i moze jutro wkleję.
pozdr. Jerzy

zdjęcia różne kwiatowe
domek ze strzechą