Co dla dziecka na komunię?

21. Data: 2010-05-11 09:25:33

Temat: Re: Co dla dziecka na komunię?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 May 2010 09:15:27 +0200, Misiek napisał(a):

> [...]
>>> 2. zloty medalik na zlotym lancuszku
>>> 3. rower skladak
>>> 4. aparat fotograficzny marki SMIENA
>>> 5. jakies "poboczne" drobiazgi (w tym pieniadze z ktorych NIC do dzis nie

> Tak, to bylo NIEWIELE...
> jak na ilosc gosci... to niewiele hiehiehie
> Zapominasz ze nie przychodzi 4,5 osob a ze 20...

Moje dzieci dostały od gości słodycze, książki, a od chrzestnych skromne
złote drobiazgi. Gotówka sporadycznie, w ilości niewartej wspomnienia, ale
dzieci były bardzo zadowolone. Z Komunii i z przyjęcia, jakie
przygotowałam.

22. Data: 2010-05-11 09:50:23

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> złote drobiazgi. Gotówka sporadycznie, w ilości niewartej wspomnienia, ale
> dzieci były bardzo zadowolone. Z Komunii i z przyjęcia, jakie

A moje - chłopcy: zegarek, obrazek - Pamiątkę z Komunii - córka dodatkowo
złoty łańcuszek z krzyżykiem - od chrzestnych. Ma do dzisiaj.

23. Data: 2010-05-11 10:29:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 May 2010 11:50:23 +0200, Panslavista napisał(a):

> A moje - chłopcy: zegarek, obrazek - Pamiątkę z Komunii - córka dodatkowo
> złoty łańcuszek z krzyżykiem - od chrzestnych. Ma do dzisiaj.

Moje też mają - obrazki, medalik i pierścionek, wydawnictwa encyklopedyczne
i biblie dla dzieci.

24. Data: 2010-05-11 10:34:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 May 2010 12:29:48 +0200, Ikselka napisał(a):

> Moje też mają - obrazki, medalik i pierścionek, wydawnictwa encyklopedyczne
> i biblie dla dzieci.

Przy czym, kiedy na Komunię dla dzieci mojego brata kupiłm książki (OWSZEM,
DROGIE), nastąpiła niemal obraza - nie wzięłąm pod uwagę, że tam książka to
wróg ;-PPP

25. Data: 2010-05-11 10:48:24

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy czym, kiedy na Komunię dla dzieci mojego brata kupiłm książki
> (OWSZEM,
> DROGIE), nastąpiła niemal obraza - nie wzięłąm pod uwagę, że tam książka
> wróg ;-PPP

Tam to znaczy gdzie?
bo w tej chwili wiekszosc dzieciakow patrzy na ksiazki jak na wroga hehehe
IPody, Notbooki, MP-3... to cos dla nich hehehe
A najlepiej to IBOOK-a im dac hehehe

26. Data: 2010-05-11 12:43:06

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek pisze:

> lap-topek czy inny komputer owszem, ale to koszt (dobrego w miare
> stacjonarka z monitorem) 5-6 tys., wiec tu by "skladka" wchodzila w gre
> chyba tylko...

A co ośmioletnie dziecko zrobi z komputerem za 6 tys ? Dla takiego
netbook za 700 zł + monitor 22' za 400 zł + zewnętrzny dysk za 300zł +
pierdółki za 1oozł. Razem 1500 zł wystarczy na dwa trzy lata, nim
dziecko się weźmie za jakieś poważniejsze gry.

Adam

27. Data: 2010-05-11 13:39:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 May 2010 12:48:24 +0200, Misiek napisał(a):

> Tam to znaczy gdzie?

No w ich domu, w ich rodzinie - rodzice ledwo zdawszy maturę nie
przeczytali w życiu ani jednej książki, z wyjątkiem tych kilku
obowiązkowych na płatnych studiach, a dzieciom to w ogóle się nie czytalo,
o ile moi rodzice (tj. dziadkowie dzieci brata) tego nie zrobili od czasu
do czasu. Kiedy weszłam z tymi wspaniałymi (dla mnie) ksiażkami, zapadła
wymowna cisza i wtedy zdałam sobie sprawę, jak straszne fopa popełniam
;-PPP

> bo w tej chwili wiekszosc dzieciakow patrzy na ksiazki jak na wroga

Nie tylko w tej - to było jakieś... 13-14 lat temu.

> hehehe
> IPody, Notbooki, MP-3... to cos dla nich hehehe
> A najlepiej to IBOOK-a im dac hehehe

Jak tak dalej pójdzie, to wrócimy do tam-tamów...

28. Data: 2010-05-11 13:40:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 May 2010 14:43:06 +0200, Adam Moczulski napisał(a):

> nim
> dziecko się weźmie za jakieś poważniejsze gry.

To PO TO dziecko ma mieć lepszy komputer??? Sorry, no nieeeee.

29. Data: 2010-05-11 13:57:28

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 15:40, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> To PO TO dziecko ma mieć lepszy komputer??? Sorry, no nieeeee.

A PO CO innego dziecku będzie potrzebny komputer? Tak realnie?
I proszę, nie pisz frazesów, że do odrabiania lekcji...

J.

30. Data: 2010-05-11 18:01:53

Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> MP-trojka sie "przyda" ???

Tak, gdyż muzyka rozwija osobowość i wrażliwość.

> kolejnymi tekstami Hip-Hop owymi itp????

Jeśli słuchasz takiej szmiry - to Twój wybór...

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

Koszt wykończenia użytkowego poddasza w domu
WC
Ogranizer kabli
Sufit podwieszony GK - szybkie 2 pytanka
Oferta