Co dla dziecka na komunię?

71. Data: 2010-05-18 15:35:38

Temat: Re: Co dla dziecka na komunię?
Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMonika" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
news:ve4lb7-2sd.ln1@usenet.etop.pl...
> Użytkownik "misio" <a...@o...com> napisał w wiadomości
>
> Bardzo ładna jest biżuteria z serii "CHARMS" w sklepach Yes i Apart -
> mozna wybrać coś w bardzo różnej cenie (wisiorki, bransoletki, zarówno
> złote, jak i srebrne, poszczególne elementy dosłownie od 40 zł) - a bedzie
> ładnie zapakowane i eleganckie jako prezent. Na pewno spodoba się 9-latce.

Dzisiaj widziałąm, ze "Charms" są też w KRUKu.

:-) Monika

72. Data: 2010-05-19 14:26:07

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A to się da oddzielić?

Ja nie o tym chciałem, tylko o muzyce poważnej jako zainteresowaniu
osobników z wysoką inteligencją, żeby nie okazało się, że to jest ze
sobą powiązane (muzyka i wysoka inteligencja).
Na marginesie, można mieć potrzebę słuchania "bezinteresowną".

73. Data: 2010-05-19 15:07:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 May 2010 16:26:07 +0200, mk napisał(a):

> Ja nie o tym chciałem, tylko o muzyce poważnej jako zainteresowaniu
> osobników z wysoką inteligencją, żeby nie okazało się, że to jest ze
> sobą powiązane (muzyka i wysoka inteligencja).

To się akurat już dawno okazało. Tudzież powiązanie zamiłowania do muzyki
poważnej ze zdolnościami matematycznymi np. No ale wtedy to już mamy tzw
człowieka renesansu :-)

> Na marginesie, można mieć potrzebę słuchania "bezinteresowną".

Ale wtedy krótką :-)

Koszt wykończenia użytkowego poddasza w domu
WC
Ogranizer kabli
Sufit podwieszony GK - szybkie 2 pytanka
Oferta