Co dobrego ma firma Eveline?

1. Data: 2003-03-23 11:18:33

Temat: Co dobrego ma firma Eveline?
Od: "agniecha" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Okropnie to tanie i na pewno na coś się skuszę, ale z ciekawości zapytam czy
któraś z Was już się skusiła i serdecznie tego żałuje, czy też przeciwnie,
poleca?

1. Data: 2003-03-23 12:18:04

Temat: Re: Co dobrego ma firma Eveline?
Od: "Anna" <a...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Mam od nich (od niej?) tusz do rzęs - fantastyczny!!! Wcześniej używałam
"tych lepszych" (około 100zł) i nie dorastają do pięt Eveline. Do dziś
kupiłam chyba 6 czy 7 tych maskar, bo co rusz się ktoś pytał co mam na
rzęsach. Aha - mam rzęsy długie i raczej średnio gęste; noszę kontakty. Do
tuszu nie mam zastrzeżeń.
Drugi ich produkt do błyszczyki - mnie się one sprawdziły, maziam usteczka
prawie przy każdym "nadarzającym" się lustrze. Trudno mi coś powiedzieć o
trwałości, bo u mnie wszystkie szminki i błyszczyki są na 15 minut, ale ja
jestem z nich zadowolona. Na błyszczyki skusiła się też moja Mama, również
nie zgłasza zastrzeżeń.
Jedyny "minus" to lakiery do paznokci - rzadko przetrzymują więcej niż 2
dni. Ale niektóre mają ciekawe kolory i używam je "na jeden wieczór".
Mam jeszcze jeden cień - jasny zielony - trzymać to się trzyma, tylko że
jakaś ślepa byłam przy jego kupnie, bo w ogóle mi nie pasuje, więc go prawie
nie używam :)

Buźki,
Anna

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-03-23 13:51:24

Temat: Odp: Co dobrego ma firma Eveline?
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Eweline mozna kupic gdzies w krakowie?
Pozdrawiam
kroofka

1. Data: 2003-03-23 14:06:21

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kroofka" <k...@o...pl> wrote in message
> Czy Eweline mozna kupic gdzies w krakowie?
> Pozdrawiam
> kroofka

...lub w Katowicach? :-)

Pozdr.
Ula

1. Data: 2003-03-23 14:18:59

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...onet.pl wrote:
> "kroofka" <k...@o...pl> wrote in message

> ...lub w Katowicach? :-)
>
> Pozdr.
> Ula

Zamiast zadawac takie banalne pytania lepiej zrobcie sobie spacer
i pochodzcie po drogeriach, kosmetycznych itp. iscie wiosenna pogoda na to.
Dziewczyny, ile razy mozna sie pytac o rzeczy oczywiste!
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-23 15:08:41

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elfka" <k...@g...pl> wrote in message

> [...]
to.
> Dziewczyny, ile razy mozna sie pytac o rzeczy oczywiste!

Elfko droga, ja nie mam czasu na chodzenie po drogeriach :-( A z firmą
Eveline się nie spotkałam, pierwsze słyszę taką nazwę, więc chyba jest tak
nieuchwytna jak Mariza.
Pozdr.
Ula
P.S. Jeśli masz jakieś pretensje zupełnie out of topic do kogoś, kto pisze
na grupę, to chyba lepiej wysyłać je na priva, nie sądzisz?

1. Data: 2003-03-23 15:57:25

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Jeśli masz jakieś pretensje zupełnie out of topic do kogoś, kto pisze
> na grupę, to chyba lepiej wysyłać je na priva, nie sądzisz?

To nie sa pretensje, tylko konkretna uwaga, ze czasami nalezy samej
troche poszukac, popatrzec, wykazac wlasny wklad zamiast pytac o
niektore rzeczy. Co i raz sie czyta "a gdzie" a "za ile", to jest troche
absurdalne...
A jesli juz to na priv wlasnie takie zapytania mozna sobie kierowac :)
Aczkolwiek nie chcialam nikogo urazic.

Elfka
| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-23 16:19:41

Od: "nova" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agniecha" <i...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b5k569$qpc$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
zapytam czy
> któraś z Was już się skusiła i serdecznie tego żałuje, czy też

Pomadki ochrone, mają wspaniałe kolory i zapachy, sama kupiłam wczoraj
4, jabłkową, cytrynową, pomarańczową i winogronową. Kosztują tylko 2
zł a są naprawdę extra!

1. Data: 2003-03-23 16:38:58

Od: "Agniecha" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Katowicach?

Otóż na targu w pobliżu hotelu Senator i na targu w Szopienicach, tam właśnie
ją (Eveline) wypatrzyłam kiedy zwiał mi tramwaj i trzeba gdzieś było zabić tę
godzinkę. W centrum raczej nie spotkałam, może za jakiś czas, jeśli firma
będzie zbierać takie opinie jak powyższe i wyjdzie z podziemia. A może się
mylę...

1. Data: 2003-03-23 18:17:31

Temat: Re: Co dobrego ma firma Eveline? + pytanie o tusz
Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> będzie zbierać takie opinie jak powyższe i wyjdzie z podziemia. A może się

Dzięki Ci :-) Mam jeszcze pytanie do używających maskary Eveline. Jak jest z
trwałością tego tuszu? Dotychczas zdążyłam się sparzyć na tańszych tuszach
bo mimo, że niektóre fajnie wyglądały na rzęsach to szybko zasychały w
opakowaniu i zdążyłam zużyć jakąś 1/4...
Pozdr.
Ula

krem do masażu
Physiogel