Co dodać??

1. Data: 2002-11-06 17:31:54

Temat: Co dodać??
Od: "GOGO" <m...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie co dodać do stronki jakoś tak smutno?
Podajcie tematy które można by wrzucić ,które was interesują.
Można by z nich zrobić niusy.

GOGO

2. Data: 2002-11-06 17:34:25

Temat: Re: Co dodać??
Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Słuchajcie co dodać do stronki jakoś tak smutno?
> Podajcie tematy które można by wrzucić ,które was interesują.
> Można by z nich zrobić niusy.

A jaki jest adres Twojej stronki? Jeszcze nie miałam okazji na nią zerknąć ;)

L.

3. Data: 2002-11-06 17:47:02

Od: Gosia <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article aqbjlq$3i2$...@n...tpi.pl, GOGO at m...@k...k.pl wrote on 6/11/02
18:31:

> Słuchajcie co dodać do stronki jakoś tak smutno?
> Podajcie tematy które można by wrzucić ,które was interesują.
> Można by z nich zrobić niusy.
>
> GOGO

no, ja juz troche proponowalam na priva co zmienic, ale moze warto to
przedyskutowac tutaj, jak myslisz?
w skrocie powiem, ze chodzilo mi o zmiane, zeby nie bylo tylko o Montignacu
akle ogolnie o tego typu dietach i byly by przedstawione poglady roznych
autorow.

poza tym chyba lepiej forum niz newsy?

no i planner a nie plener
:-)

a dostalas poprawiona tabele IG? ta, ktora jest na stronie ma pare bledow.

acha: Hafsa chyba juz dosc dawno pisala o jajecznicy, ktora jest w posilkach
weglowodanowych? moze by to poprawic w koncu?

--
*gosia*

4. Data: 2002-11-06 21:02:23

Od: "GOGO" <m...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no, ja juz troche proponowalam na priva co zmienic, ale moze warto to
> przedyskutowac tutaj, jak myslisz?

Jasne ,na tym mi zależy,liczy się wasze zdanie

> [...]
Montignacu
> akle ogolnie o tego typu dietach i byly by przedstawione poglady roznych

Jeśli tak sądzisz to może i lepiej.

> no i planner a nie plener
> :-)
> Tak jest psze pani zostanie poprawione "błąd w druku "-sorki
>
> a dostalas poprawiona tabele IG? ta, ktora jest na stronie ma pare bledow.

Jeszcze chwilę trzeba go przerobić ,bo w tej postaci będzie się długo
uruchamiał.

> acha: Hafsa chyba juz dosc dawno pisala o jajecznicy, ktora jest w
posilkach
> weglowodanowych? moze by to poprawic w koncu?

Karygodne sorki mam sklerozę.

GOGO
montignac.tk

5. Data: 2002-11-07 18:31:09

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie ta stronka sie w ogole nie otwiera....
pozdrawiam kasia

Reakcje...
Montignac
MM-dlaczego nie chudne???