Czy to da efekt ???

1. Data: 2002-11-05 14:00:26

Temat: Czy to da efekt ???
Od: "--Sm@R--" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

HM, zacznę od tego, że ważę ok. 120 kg przy 177 cm wzrostu. Wiem że to o
wiele za dużo.
Zacząłem dietę NŻT (nie żryj tyle):
Dzisiaj zjadłem:
- jogurt naturalny z ziarnami zbóż - mały
- kotleta z piersi z kurczaka panierowanego i pieczonego na oleju z oliwek
- talerz kalafiora i brukselki - ugotowane w osolonej wodzie.
To wszystko co dzisiaj zjadłem i już nic więcej nie zjem.
Czy taka dieta da jakieś efekty i ile musze na nie czekać ???

Zastanawiałem się też nad ruchem optymalnych a może MM tylko, że na to
trzeba troche grosza wydać a ja bym chciał tanim kosztem???

Ruszać się nie mogę - stawy !!! wiec zostaje tylko dieta. Praca siedząca.

Proszę o radę ?
--
___________________________________

Pozdrowienia, Smar
GG: 481719
Domowa: http://www.smar.prv.pl
Ugorkowa: http://www.ugorek.prv.pl
Moje zdjęcia: http://www.pbase.com/smar
___________________________________

2. Data: 2002-11-05 14:47:33

Temat: Re: Czy to da efekt ???
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj !

> HM, zacznę od tego, że ważę ok. 120 kg przy 177 cm wzrostu. Wiem że to o
> wiele za dużo.

no tak :)

> Zacząłem dietę NŻT (nie żryj tyle):

:)))) od czegos trzeba zaczac.

> [...]
> To wszystko co dzisiaj zjadłem i już nic więcej nie zjem.
> Czy taka dieta da jakieś efekty i ile musze na nie czekać ???

na pewno!
po 1. bedziesz glodny
po 2 . poddenerwowany i w koncu zniechecony
po 3 zaczniesz "grzeszyc" a to da odwrotny skutek
po 4 jesli jednak nie zaczniesz grzeszyc to schudniesz. :)
po 5. jesli schudniesz i stwierdzisz ze to wystarczy zaczniesz jesc - wtedy
mozesz przytyc :(

> Zastanawiałem się też nad ruchem optymalnych a może MM tylko, że na to
> trzeba troche grosza wydać a ja bym chciał tanim kosztem???

nie wiem jak u optymalnych ja wypowiem sie za MM

Twoje dzisiejsze menu:

> - jogurt naturalny z ziarnami zbóż - mały

ja zjadlabym duzy! tylko sprawdzilabym czy na pewno nie ma cukru

> - kotleta z piersi z kurczaka panierowanego i pieczonego na oleju z oliwek

nie panierowalabym (wyjdzie taniej bo niepotrzeba bulki)
pozatym mozna tez go upiec

> - talerz kalafiora i brukselki - ugotowane w osolonej wodzie.

super! jedz na zdrowie (mozesz ugotowac tez na parze)

> To wszystko co dzisiaj zjadłem i już nic więcej nie zjem.

a dlaczego nie?????
dopiero jestes po obiedzie.
Jeszcze kolacyjka.

Proponuje : makrele wedzona. do tego pomidorek, nie masz? to idz do piwnicy
na pewno znajdziesz tam ogorki kiszone.
Do makreli bardzo pasuja.

Podczas kazdego posilku staraj sie jesc tyle, zebys nie odchodzil glodny od
stolu ale nie wiecej :)

Na jutro proponowalabym zamiast tego kotleta ugotowac zupke z soczewicy z
cebulka (mniam mniam) ja jem 2 talerze!
soczewica jest tansza od kotleta :)

czy to jest drogie jedzenie???

> Ruszać się nie mogę - stawy !!! wiec zostaje tylko dieta. Praca siedząca.

stawy... przydalby sie lekarz, jakies zabiegi...ruszac sie trzeba!

> Proszę o radę ?

pozdrawiam
Saman-Tha

3. Data: 2002-11-05 17:10:38

Od: "Vipi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy taka dieta da jakie? efekty i ile musze na nie czekaae ???

zjadles za malo. Z waga 120 kg powinienes wchlonac ok 120g bialka dziennie.
Zszedles ponizej 1600kcal, to bardzo zle. Na Twoim miejscu zaczalbym od
1800-2000kcal, potem przy 110kg 1600-1800, 100kg 1600 az uzyskasz normalna
wage. Powiedzmy, ze chcesz zejsc do 80kg, potrzebujesz na to roku, bo pod
koniec wszystko zacznie sie slimaczyc. Musisz tez dac skorze czas na
naciagniecie sie. Podobno diety wysokotluszczowe zmniejszaja ten problem.
Mozesz probowac jesli lubisz ryzyko i nie boisz sie wczesniejszego zejscia...

> Zastanawia?em si? te? nad ruchem optymalnych a mo?e MM tylko, ?e na to
> trzeba troche grosza wydaae a ja bym chcia? tanim kosztem???

nad ruchem sie tylko zastanow i przejdz na MM. Polecam tez diete
niskotluszczowa zig-zag. To nie jest zadna nowosc, po prostu jesz mniej przez 5
dni a w weekend normalnie, lub wiecej + wysilek. W ten sposob organizm nie
wpadnie w tryb glodowy. W tym roku stracilem w ten sposob 37kg. Ograniczajac
tluszcze i jedzac weglowodany o niskim IG o glodzie mozesz zapomniec. Poczytaj
FAQ na stronie Janka Werbinskiego tam znajdziesz linki do MM, jak policzyc
BMR/AMR, co to zig zag, polecam:
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/dieta/faqdieta.htm
Dieta niskotluszczowa jest tania, ale za 20kg nie bedziesz mial w czym
chodzic...

> Ruszaae si? nie mog? - stawy !!! wiec zostaje tylko dieta. Praca siedz?ca.

o tak, powyzej 90kg lepiej nie biegaj, ale mysle, ze na rowerze mozesz jezdzic.
Jesli nie mozesz szybko, to przynajmnej rekreacyjnie. I jesli mozesz, postaraj
sie chodzic na silownie. Albo kup ciezarki i na exrx.net wybierz sobie
odpowiednie cwiczenia.

Powodzenia!
Vipi

4. Data: 2002-11-07 10:36:47

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--Sm@R--" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> HM, zacznę od tego, że ważę ok. 120 kg przy 177 cm wzrostu. Wiem że to o
> wiele za dużo.

Masz rację.

> Zacząłem dietę NŻT (nie żryj tyle):

W każdej diecie to działa:)

> [...]
> To wszystko co dzisiaj zjadłem i już nic więcej nie zjem.
> Czy taka dieta da jakieś efekty i ile musze na nie czekać ???

Zależy ile ten kurczak ważył:)

> Zastanawiałem się też nad ruchem optymalnych

Ja też się zastanawiam nad ruchem optymalnych, co nie przeszkadza mi
stosować d.o. szósty rok.

a może MM tylko

poczytaj nowsze posty. Wreszcie zaczęli się przyznawać, że na MM nie zawsze
się chudnie.

, że na to
> trzeba troche grosza wydać a ja bym chciał tanim kosztem???

Skórki wieprzowe są po 90 groszy za kg :) Małe jajka można dostać po
kilkanaście groszy.

> Ruszać się nie mogę - stawy !!! wiec zostaje tylko dieta.

Też tak myślę.

Pozdrawiam
Leszek

5. Data: 2002-11-07 11:08:49

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> się chudnie.
>
> , że na to
>
> Skórki wieprzowe są po 90 groszy za kg :) Małe jajka można dostać po

: )))
I takim to sposobem na diecie optymalnej lądują już niemal same "wraki" i
"połamańce" (po wieloletnich innych dietach) ... ;)))
A potem nasi adwersarze ślicznie kojarzą wszystkie choroby
z... dietą optymalną... ;)))
Zaznaczam: nie piszę tego złośliwie, próbuję jedynie uświadomić szanownemu
gremium, że czasem skojarzenia bywają bardzo mylące.

Pozdrawiam
Krystyna

6. Data: 2002-11-07 11:14:08

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Leszku!

Nigdy nie wtracalam sie w wasze klotnie czy tez dysputy jak to nazywacie.
Ale rusza nie jak ktos swiadomie "mija sie z prawda"
Nie dlatego zeby bronic MM ale dla zasady mowienia PRAWDY

zobacz co napisales ty:

> poczytaj nowsze posty. Wreszcie zaczęli się przyznawać, że na MM nie
zawsze
> się chudnie.

Ja znam i te nowsze i te starsze posty.
Te posty o ktorych ty mowisz dotycza Oli i Lary
One maja 165 cm wzrostu i waza 54 kg
sa szczuplutkie "laski" !!!!

gdybym byla zlosliwa napisalabym teraz:
czy na DO chudnie sie do momentu az sie przestanie wogole wazyc?-----> 165
cm 0 kg
ale nie jestem ...

to tyle co chcialam powiedziec

pozdrawiam
Samant_tha niezlosliwa :)

7. Data: 2002-11-07 12:52:46

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> zawsze
>
> Ja znam i te nowsze i te starsze posty.
> Te posty o ktorych ty mowisz dotycza Oli i Lary

Nie bierzesz jednak pod uwagę innych czynników, np. w jakim są wieku te
"laski". Jeśli będą zdrowe i szczuplutkie mając 50 lat życia - to przyznam,
że dieta Montignaca jest skuteczna i zdrowa.

> gdybym byla zlosliwa napisalabym teraz:
> czy na DO chudnie sie do momentu az sie przestanie wogole wazyc?-----> 165
> cm 0 kg
> ale nie jestem ...

To dobrze, że nie jesteś złośliwa, dla porównania popatrz na tego pana:
http://www.optymalni.poznan.pl/jt.html

> to tyle co chcialam powiedziec
>
> pozdrawiam
> Samant_tha niezlosliwa :)

Oczywiście ja także pozdrawiam
Krystyna

8. Data: 2002-11-07 13:14:05

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Krysiu !

> Nie bierzesz jednak pod uwagę innych czynników, np. w jakim są wieku te
> "laski". Jeśli będą zdrowe i szczuplutkie mając 50 lat życia - to
przyznam,
> że dieta Montignaca jest skuteczna i zdrowa.

ale ja nie zarzucilam Leszkowi, ze podwaza wiarygodnosc skutecznosci i
"zdrowotnosci" diety MM lecz zwrocilam uwage na to, ze podpiera sie na
jednym (2) postach szczuplutkich dziewczyn, ktore nie schudly na MM (bedac
na diecie 2 miesiace) by uogolnic, ze "wreszcie zaczeli sie przyznawac...."
Tak jakbysmy stosowali te diete bez rezultatow ale dla idei MM oklamywali
siebie nawzajem, ze jest inaczej :) jakas paranoja....
Nie chce byc niegrzeczna, ale wydaje mi sie, ze by wydac jakas opinie
powinno sie dokladnie to sprawdzic.

> To dobrze, że nie jesteś złośliwa, dla porównania popatrz na tego pana:
> http://www.optymalni.poznan.pl/jt.html

zauwaz Krysiu, ze ja nigdy nie twierdzilam, ze na DO sie nie chudnie.:)

pozdrawiam
Saman_tha grzeczna

9. Data: 2002-11-07 15:08:20

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiałem się też nad ruchem optymalnych

idziesz w dobrą strone ruch to zdrowie ,a ruch optymalny dla naszego organizmu
to najlepsze co moze byc
wydaje mi sie ze troche optymalnego ruchu + dieta pozwoli zrzucic ci zbedne
kilogramy
ps tylko nie pytaj sie jaka dieta bo podam ci linki do optymalnych:)

10. Data: 2002-11-07 16:21:13

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja osobiscie radze ci sprobowac Montiego

Teraz mnie zabija!!!!!!!! Uwaga:

Wydaje mi sie ze jest mniej radykalna wersja diety optymalnej*

*To jest tylko hipoteza i nie poparta za gleboka wiedza o optymalnych!

*Wypowiadam sie tylko o chudnieciu nie o walorach leczniczych.

Teraz juz nie zyje od jednych i od drugich! ;-)

serio uwazam ze w obu dietach za chudniecie odpowiada ten sam tajemniczy
proces biochemiczny.

Ok

Monti dla faceta jest to dieta fajna i dosc naturalna - ja nie przestrzegam
za bardzo "magicznych" rozgraniczen tluszcz weglowodany i polecialo mi 15 kg
(dla ciebie to tak z 25) i czuje sie bosko.

Jem do pelna ciesze sie zyciem i pije piwo zagryzajac kielbaska (ale bez
buleczki - tylko z gotowana kapusta - pycha)

musta

Pestki
Czy to da efekty ???
zboza