Re: Co dodaje wam energii

1. Data: 2005-01-29 01:16:40

Temat: Re: Co dodaje wam energii
Od: "plitkin" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A chodzi tylko o zarcie?
Bo na bol glowy i totalne zmeczenie dobry jest (przepraszam, ale to prawda)
dobry ...... z kochana kobieta. POmaga czesto.

Ale prosze mi zaufac, ze kiedy sie NAPRAWDE chce spac - NIC NIE POMAGA
(przynajmniejz z ogolnodostepnych legalnych srodkow). MIalem takie sytuacje
w zyciu i wiem o czym mowie.

A na zmeczenie pomaga sauna.

A z zarcia na zmeczenie mi nic nie pomaga...

1. Data: 2005-01-31 08:58:12

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A chodzi tylko o zarcie?
> Bo na bol glowy i totalne zmeczenie dobry jest (przepraszam, ale to prawda)
> dobry ...... z kochana kobieta. POmaga czesto.
---------------------
Wierzę Ci......ale nie mam zdania:-))))

> [...]
> w zyciu i wiem o czym mowie.
>
> A na zmeczenie pomaga sauna.
>
> A z zarcia na zmeczenie mi nic nie pomaga...
Nie sposób się z Toba nie zgodzić.:-)
Ja gdy jestem przeziębiona lub gdy mam ważne spotkanie służbowe to urządzam
sobie jednodniowe głodówki. Gwarancja powodzenia 100 % !
Bodaj już Hipokrates swoim uczniom nakazywał głodówki w dniu egzaminu.
Pozdrawiam Areta

Krokiety po braniewsku
Surowka
Pischinger