Co dziś na obiad?

31. Data: 2008-02-06 21:59:44

Temat: Re: Co dziś na obiad?
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

32. Data: 2008-02-06 22:30:19

Temat: Re: Co dzi? na obiad?
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Wlodzimierz Macewicz wrote:

> Użytkownik "Ikselka"

nie cytuj trolli.
MB

33. Data: 2008-02-06 23:18:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" napisał:

> Podzielicie się pomysłem na dzisiejszy obiad? Co tam u was
> bulgocze w garnkach, piekarnikach i mikrofalach?

Dla dziecka był rosół na kurzych udkach z makaronem i udko z
ziemniakami i marchewką z jabłkiem.
Dla mnie krokiety z mięsem przed pracą, a po pracy drugie udko. Po
tygodniu diety "szpitalnej" - kanapki, kawa, zupki knora i resztki po
dziecku zjadłabym kuraka w całości...

--
Pozdrawiam - Aicha (se kupię jutro:))

34. Data: 2008-02-07 00:29:43

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:
>Nie wszyscy sa religijni, nie wszyscy postuja.

Oooops! Ja codziennie postuje, choc nigdy nie poszcze.

MB

35. Data: 2008-02-07 08:42:22

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 06 Feb 2008 16:29:43 -0800, Magdalena Bassett napisał(a):

> Oooops! Ja codziennie postuje, choc nigdy nie poszcze.
>
> MB

Warto byłoby to odwrócić, dla własnego i umierających ze śmiechu dobra ;-P

36. Data: 2008-02-07 08:44:10

Od: "Anna Sheridan" <o...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

> Pozwolę sobie zakwestionować wegetariańskość masła jako dodatku, ale
> może jestem zbyt ortodoksyjna.
To roznica miedzy wegetarianizmem (gdzie je sie produkty zwierzece ktore
mozna otrzymac bez zabicia zwierzecia czyli mleko i produkty mleczne, sery
bez podpuszczki, jajka, miod) i weganizmem ktory odrzuca wszystkie produkty
pochodzenia zwierzecego. Zupa z maslem jest wegetarianska, bez masla
weganska.
Ania
(zmien ombre na omberis)

37. Data: 2008-02-07 09:05:51

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podzielicie się pomysłem na dzisiejszy obiad? Co tam u was bulgocze w
> garnkach, piekarnikach i mikrofalach?

knedle z truskawkami

Pozdrawiam

Monika

38. Data: 2008-02-07 10:10:28

Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U Ciebie moze Sroda Popielcowa, u mnie po prostu sroda. Nie wszyscy sa
> religijni, nie wszyscy postuja. Naucz sie tolerancji. Podobno na tym Twoja
> religia polega.

Matko jedyna ja o tym poscie nie napisalam po to aby kogos zbulwersowac a
tym samym urazic!
Ja nikogo nie zmuszam, nie wnikam, rozumiem, ze moze ktos nie jest
katolikiem i nie przestrzega postu.
I przepraszam wszystkich urazonych.
Jolka

39. Data: 2008-02-07 11:17:06

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Sheridan" napisał:

> sery bez podpuszczki,

Podpuszczka z biednych cierpiących cielęcych żoładków jest rzadkością,
bo jest droga (a może odwrotnie?), znacznie częściej dodaje się
"mikrobiologicznej" czyli wyprodukowanej przez bakterie.

--
Pozdrawiam - Aicha

40. Data: 2008-02-07 11:18:50

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolka" napisał:

> I przepraszam wszystkich urazonych.

Wyluzuj! Znacznie ciekawszy flejm o poście był przy okazji wigilii :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Zagwozdki dwie
Mak z puszki zamiast własnej roboty
PULAPKI SEMANTYCZNE
Gaggia platinum
Co sie stalo mojemu murzynkowi. Implozyjnie sie zapadl. FOTO