Co innego :)

11. Data: 2005-04-07 08:11:13

Temat: Re: Co innego :)
Od: "SponQo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, jakbym zywil sie suchym chlebem i chinskimi zupkami, to tez szybko
> stracilbym apetyt.

Nie pisałem, że jem czainisy :) Chelbek jest świerzutki i chrupiący, a zupka
to np. pomidorowa z ryżem, albo jak wczoraj szczawiowa :) robione samemu.

Pozdrowienia
Andrzej

12. Data: 2005-04-07 08:39:15

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

SponQo <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Wszyscy piszą tu o odchudzaniu, a ja chciałbym przytyć. [..] No chyba,
> że miałbym dużo kasy i czasu to może bym się rozpasł. Niestety nie
> mam ani jednego ani drugiego. [..]

Chyba musisz się z tym pogodzić. Stare przysłowie mówi "Nie ma kasy -
nie ma masy". I dużo w nim racji ;)

--

Wojciech "Mancer" Przybysz

13. Data: 2005-04-07 08:53:59

Od: "Tyrael" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

w sumei to może zacznij wcinać makaron D:

14. Data: 2005-04-08 18:19:32

Od: "news.tpi.pl" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A chcesz to rzeczywiście zrobić???

--
Marek Kubasik
+48 889 784 899

15. Data: 2005-04-10 09:06:57

Od: "Pati" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

słyszałam ze piołun na apetyt jest dobry...

Adipex- alternatywa Meridii
Adipex
Ile posiłkow dziennie i czy 10 godzin niejedzenia to nie za duzo
dietetyk z Trójmiasta
skuteczne i sprawdzone