Co jest najwazniejsze?

11. Data: 2012-07-06 18:20:02

Temat: Re: Co jest najwazniejsze?
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jsqduo$gpu$1@inews.gazeta.pl>,
k...@g...pl says...

> Napiszcie mi prosze co jest dla was najwazniejszym aspektem ludzkiego
> istnienia? Debatujemy tu o wielu sprawach, ale co wg was naprawde jest warte
> zglebienia?

Nic. jeżeli przyjąć, że jesteśmy 66666 pokoleniem hominidów [1
mln/15 lat, w sumie można by przyjąć, że 2 mln, to wtedy
wychodzi 133333 pokoleń], to to co zgłębimy nie ma żadnego
znaczenia, bo za [powiedzmy] 20000 pokoleń człowiek będzie
zupełnie inną istotą.

Co się zaś tyczy "trwałych" osiągnięć, to te ostatecznie zginą
za mniej więcej 20 000 lat [kamień się skruszy, złoto przetopią,
a papierem będą palić w piecach, w postaci węgla brunatnego],
czyli [znów 15 lat, ale to wiek rozrodczy ;>] 1333 pokoleń. Pod
warunkiem, że nie pierdzielnie w nas meteoryt. Wtedy kupa kasy
wydana na zrozumienie, dlaczego wyginęły dinozaury [zamiast na
wspomaganie biedaków z Afryki], pomoże nam na zaś zrozumieć,
dlaczego wyginęły ssaki, a rozwinęła się kwitnąca cywilizacja
owadów. ;>

PF

12. Data: 2012-07-08 21:25:35

Od: "pytnik" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> wspomaganie biedaków z Afryki], pomoże nam na zaś zrozumieć,
> dlaczego wyginęły ssaki, a rozwinęła się kwitnąca cywilizacja

Skoro nic nie jest warte pisania tutaj to po co piszesz?

13. Data: 2012-07-09 11:44:18

Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 1 lipca 2012 23:03:20 UTC+2 użytkownik ... napisał:
> Napiszcie mi prosze co jest dla was najwazniejszym aspektem ludzkiego
> istnienia? Debatujemy tu o wielu sprawach, ale co wg was naprawde jest warte
> zglebienia?

Najważniejsze jest to że nasza cywilizacja jest typu STS i od kilkudziesięciu tysięcy
lat jesteśmy kontrolowani przez ...

14. Data: 2012-07-11 21:22:50

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jtctsf$oce$1@inews.gazeta.pl>, k...@g...SKASUJ-
TO.pl says...

> warte

> Skoro nic nie jest warte pisania tutaj to po co piszesz?

Bo mnie się nudzi, Ale koszty swojego pisania sam ponoszę [prąd,
kompjuter, internet] i nie mam pretensji do stania się kimś
więcej niż osobą, która z nudy pisze na grupie. :)

PF

15. Data: 2012-07-12 09:26:07

Od: "missio " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> kompjuter, internet] i nie mam pretensji do stania się kimś
> więcej niż osobą, która z nudy pisze na grupie. :)

Sugerujesz otwartosc na propozycje zadania ci spolecznej misji? ;)

16. Data: 2012-07-12 09:27:17

Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gazeta.pl/us=
> enet/
> Najwa=BFniejsze jest to =BFe nasza cywilizacja jest typu STS i od
kilkudzie=
> si=EAciu tysi=EAcy lat jeste=B6my kontrolowani przez ...
jak chcesz obalac cos czego jeszcze oficjalnie nie ma? ;P

17. Data: 2012-07-12 17:07:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Jul 2012 09:26:07 +0000 (UTC), missio napisał(a):

> ludzkiego
> jest

> Sugerujesz otwartosc na propozycje zadania ci spolecznej misji? ;)

Immisji 33333333-)
--
XL

18. Data: 2012-07-21 19:58:41

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jtm57f$4t9$1@inews.gazeta.pl>, k...@g...SKASUJ-
TO.pl says...

> ludzkiego
> jest

> Sugerujesz otwartosc na propozycje zadania ci spolecznej misji? ;)

Stwierdzam tylko, tworzę tło. Z nudy i/lub zmęczenia i/lub
obecnośni promili we krwi. Pisanie jest dla mnie najłatwiejszą
formą zabijania nudy, uciekania od innych zajęć, odganiania
zmęczenia [strachu chwilowo nie posiadam, ale też pisanie byłoby
łatwiejsze].

PF

19. Data: 2012-07-23 17:39:06

Od: "nudnolog" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> formą zabijania nudy, uciekania od innych zajęć, odganiania
> zmęczenia [strachu chwilowo nie posiadam, ale też pisanie byłoby

Wygodnie ci z ta nuda czy mialbys ochote ja czyms zabic?

20. Data: 2012-07-23 17:39:54

Od: "pyton" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Immisji 33333333-)

?

No, to Włosi dołączyli do grona cieniasów
Daniel Olbrychski. Dodał również, którego z posłów PiS i za co, należałoby publicznie"bić po mordzie".
Daniel Olbrychski. Dodał również, którego z posłów PiS i za co, należałoby publicznie"bić po mordzie".
Nowa flaga narodowa,myślałem że już nic mnie nie zaskoczy, to jest możliwe tylko tutaj.
Nowa flaga narodowa,myślałem że już nic mnie nie zaskoczy, to jest możliwe tylko tutaj.