Re: Co jest z tym sraniem przy jedzeniu?

1. Data: 2015-01-08 10:52:22

Temat: Re: Co jest z tym sraniem przy jedzeniu?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
news:54ae49f8$0$2662$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "krys" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

> Dwoma cyckami, matole

Odpowiedziałęm na to, co wyciąłeś, a co napisał(a) krys:
"A skąd pewność, że Qra pisała o onych żeńskich, a nie chłopcach dwóch?
Dwiema chłopcami?"

Po prostu- albo nie nadążasz, albo robisz to celowo. Innej możliwości nie
ma.

Tyle, że to nie powód, żebyś bluzgał. Już Ci pisałem: napisz po prostu, żeby
Ci dokładniej wytłumaczyć, o co się rozchodzi i komu. Postawi Cię to w o
wiele lepszym świetle- ale to sam zdecyduj, czy opinia kogoś, kto ma słaby
zaskok jest lepsza czy gorsza od skończonego chama.
--

Chiron

2. Data: 2015-01-08 12:27:06

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "krys" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

>Odpowiedziałęm

Raczej puściłeś bąka.

3. Data: 2015-01-08 12:35:23

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>Może i tak. Skoro tak twierdzisz

Dlaczego podmieniasz literki w moich postach, antysemito?

4. Data: 2015-01-08 12:35:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]

p.s.
Wampirze- dostałeś już zbyt wiele mojej uwagi. Jak zwykle- osiągnąłes dno.
Jesteś w moim KF- więc możesz nadawać- odbioru nie będzie

A bywa, że już w grobie...
Rosyjscy wyzwoliciele-obrońcy w akcji...
I oto ziemia staje się ponownie płaska
I o to ziemia staje się ponownie paska.
Chrumcia, Chiron...