Co jest z tym wnioskiem?

11. Data: 2014-01-24 16:58:20

Temat: Re: Co jest z tym wnioskiem?
Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iksrlka
To ilu za to siedzia? Bo jakoś nikt a w Pl mamy ok 200tyś rocznie.
Zakaz aborcji to zbrodnia i jedną zbrodnią wieprz watykański z kieleckiego chce
usprawiedliwić inne zbrodni, bo myśli że ktoś się nabierze na kłamstwa zbrodniarzy z
pro-life.

12. Data: 2014-01-24 17:02:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 07:58:20 -0800 (PST), Lolitka napisał(a):

> Zakaz aborcji to zbrodnia

Jasne. To kończy wszelką dyskusję :->
--
XL

13. Data: 2014-01-24 21:54:44

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 01/24/2014 04:39 PM, Ikselka wrote:

> Aborcja to ZABÓJSTWO człowieka.

spróbuj użyć większej czcionki. caps już nie robi wrażenia...

14. Data: 2018-07-01 01:03:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/01/2014 o 12:53, Lolitka pisze:
> Jak już pisałem, obecne prześladowania homoseksualistów są dokładnie kalką psychoz
seksualnych kleru i płonących stosów w wiekach wcześniejszych w stosunku do kobiet.
> Tak , mordował kler kobiety przez celibat, który spowodował że wszędzie widzieli
grzeszną cielesność, stąd takie obrzydliwe wypowiedzi kościelnych chierarchów na
temat kobiet, zguby i obrzydliwości piekielnej jaką niesie kobieta. Język nienawiści
spowodował przychylną atmosfere na zabijanie, a seksualność ten wróg szatański w
postaci kobiet non stop "prowokował" kler.
> To samo obecnie się dzieje z homoseksualizmem, psychoza seksualna przerzuciła
się na tą grupę społeczną, słabą, o małych prawach chroniących. W Afryce pokojowe
plemiona po wizycie wysłanników kościoła mordują pod wpływem propagandy nienawiści
homoseksualistów. Po wizytach Camerona, który plagiatuje w swoich tezach sowiecką
psychiatrię represyjną, spokojni ludzie w afryce rzucają się mordować homo.
> Dlatego w stanach zjednoczonych tysiące ludzi , po doniesieniach o tych mordach,
jak Uganda, złożyło wniosek w Sądzie najwyższym Stanów Zjednoczonych o
zdelegalizowanie kościoła katolickiego jako zbrodniarza przeciw ludzości i czy ktoś
wie jakie obecnie losy tego wniosku?

nihil novi sub sole

--
gazebo

15. Data: 2018-07-01 14:09:11

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> Jak już pisałem, obecne prześladowania homoseksualistów

http://faktopedia.pl/uimages/services/faktopedia/i18
n/pl_PL/201410/1413377126_by_rales_500.jpg?141337712
7

http://i.racjonalista.pl/img/news/mapapr1.jpg

Czyli jak zwykle łżesz ja bura suka:) Czapkuj za peło, w ciągu 2 lat znów wylądujesz
w baraku i będziesz miał więcej czasu na swoje głupie wklejki
antyklerykalne:)

https://youtu.be/bPfVvdpODRQ rzeczywiście, ruchy takie jakieś gejosko
sodomickie:( Pies sąsiada nie spier..la przed tobą?

Ministerstwo prawdy.
Czy to już?
Feministki
W tył zwrot...