Feministki

1. Data: 2014-01-23 20:03:42

Temat: Feministki
Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie potrzebne mi były amerykańskie badania , bo oddawna pisałem że wyzwolenie kobiet
sprawiło iż facetom lepiej się żyje, bo to kobieta pracuje, a ja mogę odpoczywać, bo
ona jest wyzwolona z chorej katolickie niby-moralność/ zaburzenia to nie moralność/
więc seks będzie ekstra, no w porównaniu jak bardzo kobiety są obecnie dostępne a
niedostępnymi cnotkami kiedyś..komu jest dobrze? Wyzwoliły się dla facetów, trzeba
być kiła syfilistyczna na mózgu aby tego nie dostrzec.

No ale jak na amerykanów przystało zbadali i stwierdzili że faceci w związkach z
feministkami dłużej żyją i mają lepsze życie erotyczne.
Dlaczego dłużej żyją, bo faceta mordował stres odpowiedzialności za rodzinę którą
musi nakarmić, w dobie kryzysu to owocuje samobójstwami, dlatego w latach
dwudziestych tak skakali z okien jak był kryzys który i teraz mamy. Tym samym
mężczyżna z kobietą partnerką ,czuje że nie jest sam w tej odpowiedzialności, w razie
gdy on nawali partnerka wspomoże wyżywić dom. Odszedł mu stres i tym samym zgadzając
się na kobiete która na nim nie wisi żyje dłużej. Jeśli chodzi o seks no to też
przecież nie wisi na facecie tylko jest aktywna i dba o spełnienie wzajemne.