Zatrzymaj rezolucję forsującą homoadopcję w całej UE!

1. Data: 2014-01-22 10:56:40

Temat: Zatrzymaj rezolucję forsującą homoadopcję w całej UE!
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Petycja: Zatrzymaj rezolucję forsującą homoadopcję w całej UE! - Sign:
http://citizengo.org/pl/3107-zatrzymaj-rezolucje-for
sujaca-homoadopcje-w-calej-ue?tc=tw&tcid=1187184

2. Data: 2014-01-23 12:52:29

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 10:56, zdumiony pisze:

> Petycja: Zatrzymaj rezolucję forsującą homoadopcję w całej UE! - Sign:
> http://citizengo.org/pl/3107-zatrzymaj-rezolucje-for
sujaca-homoadopcje-w-calej-ue?tc=tw&tcid=1187184

Czyli jesteś taki postępowy (kobiety, islam, koedukacja), ale tylko troszkę?

--
Aicha (z kijaszkiem)

3. Data: 2014-01-23 14:19:41

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-23 12:52, Aicha pisze:

sujaca-homoadopcje-w-calej-ue?tc=tw&tcid=1187184

> Czyli jesteś taki postępowy (kobiety, islam, koedukacja), ale tylko
> troszkę?

A czego to postęp adopcja przez gejów? choroby?

4. Data: 2014-01-23 15:45:42

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Nienaturalna jest homofobia, z ponad tysiąca gatunków zwierząt u których
zaobserwowano homoseksualne zachowania, nigdy nie zaobserwowano homofobii. Tak więc
zaburzenie to jest wbrew naturze.

5. Data: 2014-01-23 15:57:58

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak samo żaden gatunek zwierząt nie gwałci, wyjątkiem jest pluskwa ludzka. Tak więc
jeśli nikt nie rodzi się zboczeńcem i wiadomo że zboczenia seksualne biorą się z
potępiania seksualności. To można rzec że homo w obecnych czasach zastąpiło kobiety,
nad którymi się pastwiono, bo jest ta sama obsesja na tle seksuanym, zresztą co
chwila wyją- my nie mamy nic do homo w kościele- , ale muszą nieodawać się seksowi-.
W konsekwencji jakby homo posłuchało kleru i poszło w celibat to staną się pedofilami
i osobami z poważnymi odchyłami psychicznymi. Kler walczy z naturą bo jest to obłęd,
wzór celibatu był wymyślono przez obłąkanych, powtarzanie powiela zaburzenia.

6. Data: 2014-01-23 16:06:13

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anioł śmierci" <7...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>z poważnymi odchyłami psychicznymi. Kler walczy z naturą bo jest to obłęd,

ciekawie prawisz. Niedawno oglądałem Discovery o lwach. Jeden samiec
przepędził drugiego, zabił jego potomstwo- i zgwałcił lwicę. Komentarz był
taki, że lwica będzie się bronić i nie zajdzie w ciążę- dokąd będzie
myślała, że ten poprzedni wróci.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

7. Data: 2014-01-23 16:19:49

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
To brednie oglądałeś, ostatnio był program Sunickiej o seksualności zwierząt i to nam
się wydaje że psy na trawniku się gwałcoąco zachowują. Podała te pluskwy jako jedyny
wyjątek. Zgadza się to z psychologią, bo nikt nie rodzi się zboczeńcem, zboczeńcem
się ludzi tworzy i najbardziej podatne na zboczenia i zaburzenia są kultury negujące,
potępiające seks. Bo działanie wbrew naturze ma konsekwencje.

8. Data: 2014-01-23 17:43:16

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

To Kantowskie okulary, czyli im bardziej wstecz gdzie dominował katolicyzm z jego
fobią do seksu, to tym bardziej demonizowanie natury i piesków na trawniku, czyli
zwierząt , które zgodnie z naturą żadnego wstrętu do seksu nie czują, bo to by było
chore zwierze, gdyż natura ten seks mu do używania dała i nawet teraz pojawia się
histeria jak pieski się szczepią na trawniku i oburzenie i demonizowanie,
przerażenie. To kantowskie okulary, kulturą patrzymy na pieski na trawniku , a z
punktu natury to ludzie zachowują się w tym momencie jak przygłupy i te psy kopią.
Tym samym jak mamy dane na temata Szwecji, tam nie ma gwałcenia dzięki edukacji
seksualnej , gwałcą obcokrajowcy z krajów gdzie seks jest tabu, stąd postulat
przymusowej edukacji dla emigrantów. Spadek jest zboczeń bo edukacja seksualna
powoduje że seks jest czymś normalnym, naturalnym, więziotwórczym, miłosnym, czyli
zgodnie z naturą. A wśród kleru zboczenia i zaburzenia kwitną i jak amerkańskie
badania pokazują, to kler jest strasznie zboczony , a rodziny katolickie zaburzone ,
co w polsce terapeuci też to opisują. I to jest regułka że natura nie tworzy zboczeń,
czyni to piętnująca kultura. Tym samym my mamy przecież wysyp młodych co gwałcą
koleżanki, zamieszczają filmy molestowanych nastolatek, gdzie ta biegnie nago po
karytaturzu a oprawcy filmują, zlizywanie piany z kolan księży, już jest tyle
przypadków pedofili wśród kleru że na ilość kleru to jest o wiele więcej niż w
społeczeństwie. Sami protestanci też te zboczenia wytykali i wrócili do ożenku
zgodnie z biblią.

9. Data: 2014-01-23 18:02:14

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli wracając do tematu, spośród ponad tysiąca kręgowców używających sobie w sposób
homo, nie stwierdzono ani jednego przypadku homofobii, bo to kultura represji tworzy
zaburzenia a nie natura. Tu u ludzi mamy psychozę na tle seksualnym. Nawet te opisy
homoseksualnych para przez katolików są jedynie skupione na tym co oni robią od pasa
w dół_ zauważyliście, te opisy świństwa sprośności, to nie homo, to psychika
katolika, zaburzonego na punkcie seksu. A ci ludzie wyglądają normalnie, kochająca
się czule para.

10. Data: 2014-01-23 18:47:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jan 2014 14:19:41 +0100, zdumiony napisał(a):

sujaca-homoadopcje-w-calej-ue?tc=tw&tcid=1187184

> A czego to postęp adopcja przez gejów? choroby?

Ano...
--
XL

Chiron
Tylko odbić się od dna...
Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Identyczni?
Czarny Jezus