Re: Zatrzymaj rezolucję forsującą homoadopcję w całej UE!

From: "Chiron" <i...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zatrzymaj rezolucję forsującą homoadopcję w całej UE!
Date: Thu, 23 Jan 2014 16:06:13 +0100

Użytkownik "anioł śmierci" <7...@m...pl> napisał w wiadomości
news:ccff4d69-c560-420e-9cf7-fe5c784d9a8e@googlegrou
ps.com...
>Tak samo żaden gatunek zwierząt nie gwałci, wyjątkiem jest pluskwa ludzka.
>Tak więc jeśli nikt nie rodzi się zboczeńcem i wiadomo że zboczenia
>seksualne biorą się z potępiania seksualności. To można >rzec że homo w
>obecnych czasach zastąpiło kobiety, nad którymi się pastwiono, bo jest ta
>sama obsesja na tle seksuanym, zresztą co chwila wyją- my nie mamy nic do
>homo w kościele- , ale muszą >nieodawać się seksowi-. W konsekwencji jakby
>homo posłuchało kleru i poszło w celibat to staną się pedofilami i osobami
> [...]

ciekawie prawisz. Niedawno oglądałem Discovery o lwach. Jeden samiec
przepędził drugiego, zabił jego potomstwo- i zgwałcił lwicę. Komentarz był
taki, że lwica będzie się bronić i nie zajdzie w ciążę- dokąd będzie
myślała, że ten poprzedni wróci.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron