Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

1. Data: 2014-01-20 16:08:27

Temat: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Od: "chwilozof" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej wyksztalcony, mowi od lat z sensem i przedstawia dowody na kazdych
dyskusjach,
dzieli sie ta wiedza z kazdym nawet spolecznym nieudacznikiem a na dodatek w stylu
bezkonfliktowym.
Uwazam ze to zloty czlowiek ktoremu jeszcze zalezy na Polsce i chce ja uratowac.
Gdy on odejdzie to juz wszystko pojdzie do szamba....

cwf

2. Data: 2014-01-20 16:11:47

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-20 16:08, chwilozof pisze:
> [...]
> Uwazam ze to zloty czlowiek ktoremu jeszcze zalezy na Polsce i chce ja uratowac.
> Gdy on odejdzie to juz wszystko pojdzie do szamba....

Można się z nim nie zgadzać , ale powinien być w sejmie

3. Data: 2014-01-20 18:18:36

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2014 16:08:27 UTC+1 użytkownik chwilozof napisał:
> Najlepiej wyksztalcony, mowi od lat z sensem i przedstawia dowody na kazdych
dyskusjach,

Ponizsze cytaty to slowa Korwina:

"I nie chodzi o estetykę: w społeczeństwie obowiązuje zasada: "Z kim przestajesz,
takim się stajesz", więc i oglądanie - godnych podziwu skądinąd - wysiłków
para-sportowców może przynieść - przejściowe, na szczęście - zaburzenia w motoryce!).
Jeśli chcemy, by ludzkość się rozwijała, w telewizji powinniśmy oglądać ludzi
zdrowych, pięknych, silnych, uczciwych, mądrych - a nie zboczeńców, morderców,
słabeuszy, nieudaczników, kiepskich, idiotów - i inwalidów, niestety."

> dzieli sie ta wiedza z kazdym nawet spolecznym nieudacznikiem a na dodatek w stylu
bezkonfliktowym.

"By oszczędzić ludzkości kolejnych konwulsji, musimy jasno i stanowczo powiedzieć
naszym kobietom, starcom i dzieciom: My tu rządzimy! Żadnych eksperymentów! Żadnego
"współdecydowania" w rodzinie! (...) Panowie! Zachowujmy się odważnie, po męsku!"

> Uwazam ze to zloty czlowiek ktoremu jeszcze zalezy na Polsce i chce ja uratowac.

"Chciałbym odebrać prawo wyborcze wielu osobom, nie tylko kobietom."

Chwilozofie, nadal chcesz miec Korwina za prezydenta?
Czy tylko spodobaly Ci sie nasze ostatnie flejmy i chetnie bys tez cokolwiek
w tym stylu?...

4. Data: 2014-01-20 18:20:26

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2014 16:11:47 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:

> Można się z nim nie zgadzać , ale powinien być w sejmie

Wybieraj - to od Ciebie zalezy, gdzie on bedzie.

Bo, ze pozostanie takim samym idiota, jakim jest - to pewne, i na pewno nie zalezy od
miejsca jego pobytu.

5. Data: 2014-01-20 18:26:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jan 2014 09:18:36 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> [...]
>
> Chwilozofie, nadal chcesz miec Korwina za prezydenta?
> Czy tylko spodobaly Ci sie nasze ostatnie flejmy i chetnie bys tez cokolwiek

Jeśli _Ty_ nie widzisz, jakie on sobie permanentne JAJA robi mówiąc to
wszystko, to co dopiero reszta...
--
XL

6. Data: 2014-01-20 18:28:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jan 2014 09:20:26 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Wybieraj - to od Ciebie zalezy, gdzie on bedzie.
>
> Bo, ze pozostanie takim samym idiota, jakim jest - to pewne, i na pewno nie zalezy
od miejsca jego pobytu.

To nie jest idiota, tylko społeczny "stańczyk". Stańczyk też nie był idiotą
- wiedział, jak powiedzieć co trzeba, mówiąc na pozór odwrotnie... No ale
jego słuchał mądry władca, a nie gremium żtp liczne-uliczne...
--
XL

7. Data: 2014-01-20 18:32:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jan 2014 18:28:57 +0100, Ikselka napisał(a):

> To nie jest idiota, tylko społeczny "stańczyk". Stańczyk też nie był idiotą
> - wiedział, jak powiedzieć co trzeba, mówiąc na pozór odwrotnie... No ale
> jego słuchał mądry władca, a nie gremium żtp liczne-uliczne...

A tera sorry, prawa wyborcze kobiet WDMam, bo aktualnie blaty bezowe piekę
w ilości sztuk 8, żeby na dwa wielkie dakłasy wystarczyło - chrzciny Wnusi
bedom niedługo :-)
--
XL

8. Data: 2014-01-20 18:35:03

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-20 18:28, Ikselka pisze:
> To nie jest idiota, tylko społeczny "stańczyk". Stańczyk też nie był idiotą
> - wiedział, jak powiedzieć co trzeba, mówiąc na pozór odwrotnie... No ale
> jego słuchał mądry władca, a nie gremium żtp liczne-uliczne...

obrazek:

http://ksiegarnia.korwin-mikke.pl/popup_image.php?pI
D=60&osCsid=0511270ef7be83cc9d41eb5ceedb12ae

a tu jest skrócony link do obrazka:

http://xurl.pl/stanczyk2

9. Data: 2014-01-20 19:08:14

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2014 18:26:44 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Jeśli _Ty_ nie widzisz, jakie on sobie permanentne JAJA robi mówiąc to
> wszystko, to co dopiero reszta...

Ja bym tam nie byla taka pewna tych, jak mowisz, jaj.
Kiedys tez myslalam, ze pewien facet sobie jaja robi, mowiac ze zabije zone.

A oto zabil.

Ale, masz racje - czym to jest wobec tortu bezowego, mniammmmm... :)

10. Data: 2014-01-20 19:13:54

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
>

>Chwilozofie, nadal chcesz miec Korwina za prezydenta?
>Czy tylko spodobaly Ci sie nasze ostatnie flejmy i chetnie bys tez

Nie jestem zwolennikiem JKM. Do wielu jego tekstów podchodzę z dużą rezerwą.
Jednak to, co zacytowałaś- jest IMO czymś logicznym.
Olimpiady dla inwalidów- no wybacz, ale kto i po co chce oglądać sportowców?
Podziwiamy ich muskulaturę, zwinność, czasem jak w szachach- intelekt.
Wyczyny, na które nas nie stać- słowem całe to piękno. Kibicowanie sportom
drużynowym ma jeszcze i walor "stadności", identyfikacji grupowej.
Przepraszam- ale o "paraolimpiadach" tego powiedzieć się nie da. Ba! Są
wręcz ich zaprzeczeniem! Czy naprawdę- tak z ręką na sercu- miłym dla Ciebie
widokiem jest np pojedynek szachowy 2 imbecyli? Albo szermierka na wózkach
inwalidzkich? Ja tego oglądać nie chcę. A płacić za oglądanie tego- tym
bardziej.

Prawo wyborcze: dokąd w demokracji amerykańskiej stosowano zasadę, że aby
zagłosować- trzeba zapłacić (nawet niewielkie pieniądze, ale jednak), a
prawo głou mieli tylko posiadacze (choćby tacy, co mają trochę swojej ziemi-
zwykli rolnicy- ale nie golcy!!!)- to jakoś to działało. Naprawdę trudno
zrozumieć, dlaczego? Mam nadzieję, że to rozumiesz. I rozumiesz destrukcyjny
wpływ głosowania durniów i gołyszów na rządzenie lokalną społecznością czy
państwem. Zobacz jak łatwo taką rzeszę ludzi podbechtać, naobiecywać im
wiele (przecież oni nie mają nic- wiadomo, że nie im się zabierze, żeby im
dać)- a potem tylko dbać o swoją klientelę wyborczą. Tak przecież działa
socjalizm. Czy na początku 20 wieku, przed NewDealem- kiedy jeszcze te
zasady obowiązywały- taki czerwony (...nie wolno obrażać głowy państwa) jak
Obama mógłby zostać prezydentem USA?

Z prawami wyborczymi kobiet- jeśli tak powiedział (i nie jest to wyrwane z
kontekstu) bym się nie zgodził. Chociaż lepiej nie dawać żadnych praw
(uważam, że to jest niekorzystne dla gospodarki i społeczeństwa)- l e p i e
j- niż dawać im parytety.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?
"Cała prawda o Owsiaku".