Trwoga

1. Data: 2014-01-19 20:31:15

Temat: Trwoga
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś przeżywał kiedyś trwogę, czyli paniczny strach przed nicością?

2. Data: 2014-01-19 20:36:40

Temat: Re: Trwoga
Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 20:31, zdumiony pisze:
> Czy ktoś przeżywał kiedyś trwogę, czyli paniczny strach przed nicością?

Jak się w życiu Nic nie robi albo to co się robi jest NIC nie warte, bo
nam samym na tym nie zależy, to faktycznie trwoga.
Nicość to stan umysłu.

Pozdrawiam
Paulinka

3. Data: 2014-01-19 20:37:27

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 20:36, Paulinka pisze:

> Jak się w życiu Nic nie robi albo to co się robi jest NIC nie warte, bo
> nam samym na tym nie zależy, to faktycznie trwoga.
> Nicość to stan umysłu.

Ale ja miałem w dzieciństwie

4. Data: 2014-01-19 20:41:30

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 20:31, zdumiony pisze:
> Czy ktoś przeżywał kiedyś trwogę, czyli paniczny strach przed nicością?

Przed jaką znowuż nicością?
Przeżywałam lęk o dziecko, gdy było bardzo chore, o kochanego człowieka,
gdy coś mu zagraża, nawet o siebie samą, gdy miałam zdiagnozowany
nowotwór (dobrze się skończyło, już 10 lat zdrowa, ale kontrole bieżące
nadal). Ale żeby przed abstrakcyjną nicością?
Sorry, to chyba trzeba się solidnie nudzić i nie mieć w życiu
prawdziwych problemów.

5. Data: 2014-01-19 20:51:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 20:31, zdumiony pisze:
> Czy ktoś przeżywał kiedyś trwogę, czyli paniczny strach przed nicością?

Spróbuj skonkretyzować ten strach, a może z tej nicości coś się wyłoni.

Ewa

6. Data: 2014-01-19 21:00:14

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 20:51, FEniks pisze:

> Spróbuj skonkretyzować ten strach, a może z tej nicości coś się wyłoni.

A czy nigdy dzieci nie bały się zasypiać lub ciemności. U nas mówiło
się, że jak masz straszne sny, to oznacza że rośniesz.

7. Data: 2014-01-19 21:05:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 21:00, zdumiony pisze:

> A czy nigdy dzieci nie bały się zasypiać lub ciemności. U nas mówiło
> się, że jak masz straszne sny, to oznacza że rośniesz.

Aaa, może po prostu rośniesz. Wszerz! ;)

Ewa

8. Data: 2014-01-19 21:06:29

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> A czy nigdy dzieci nie bały się zasypiać lub ciemności. U nas mówiło się,
> że jak masz straszne sny, to oznacza że rośniesz.

... mnie przeraża bezsilność.

9. Data: 2014-01-19 21:10:53

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 21:05, FEniks pisze:
> Aaa, może po prostu rośniesz. Wszerz! ;)

Nie, to zdarzało się w dzieciństwie

10. Data: 2014-01-19 21:13:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 21:10, zdumiony pisze:

> Nie, to zdarzało się w dzieciństwie

Ale przecież nie jesteś już dzieckiem. Może uda Ci się jakoś dookreślić
ten lęk? Może to lęk przed samotnością?

Ewa

Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?
"Cała prawda o Owsiaku".
Erotyzm magicznych kobiet
Marksizm kulturowy
OT-filmy dla Qrki