OT-filmy dla Qrki

1. Data: 2014-01-18 20:04:05

Temat: OT-filmy dla Qrki
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdana jestem tylko na youtube - staram sie wyszukac cos choc troche
ponadprzecietnego.

Lekko sensacyjny, ale ciekawy.
https://www.youtube.com/watch?v=GYHB7SJu90k

Dosc niezwykly.
Ladne tlo historyczne - i widoki.
https://www.youtube.com/watch?v=P9NxcHNd5oY

Rozgrywka po trojkacie.
https://www.youtube.com/watch?v=lyuoEHiHLzw

Komedia, ale z lekkim posmakiem psychologicznym.
https://www.youtube.com/watch?v=fWhSFAbOEGk

A tu moj ulubiony, ale tylko wycieczkowy - Santorini :)
W sam raz na Twoje bury chmury i humor ponury ;)
https://www.youtube.com/watch?v=mmNqftMD0xo

Na pewno warte obejrzenia, ale nie mialam jeszcze czasu:

https://www.youtube.com/watch?v=Wo-XJqA-ufg&list=PL0
018EF962A1F46C1
https://www.youtube.com/watch?v=rhS82GVpuUc

Pozdrawiam :)

2. Data: 2014-01-18 20:59:31

Temat: Re: OT-filmy dla Qrki
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 stycznia 2014 20:04:05 UTC+1 użytkownik Hanka napisał:
> Pozdrawiam :)

Jeszcze:

Niezly - o trudnych decyzjach i ich konsekwencjach.
https://www.youtube.com/watch?v=8ySRwmoRr9k

Brzmi jak bajka, ale jest oparty na faktach.
https://www.youtube.com/watch?v=6EIZHGAMyUQ

3. Data: 2014-01-18 21:22:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-18 20:59, Hanka pisze:
> Jeszcze:
>
> Niezly - o trudnych decyzjach i ich konsekwencjach.
> https://www.youtube.com/watch?v=8ySRwmoRr9k

O, z Emily Watson! Na pewno obejrzę. Dzięki!

Ewa

4. Data: 2014-01-18 23:34:58

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-18 20:04, obywatel Hanka uprzejmie donosi:
> Zdana jestem tylko na youtube - staram sie wyszukac cos choc troche
ponadprzecietnego.

> Lekko sensacyjny, ale ciekawy.
> https://www.youtube.com/watch?v=GYHB7SJu90k

Widziołech.

> [...]
>
> Rozgrywka po trojkacie.
> https://www.youtube.com/watch?v=lyuoEHiHLzw
>
> Komedia, ale z lekkim posmakiem psychologicznym.

Takoż.

> [...]
> https://www.youtube.com/watch?v=mmNqftMD0xo
>
> Na pewno warte obejrzenia, ale nie mialam jeszcze czasu:

'Sala' jest hm... dziwna...
Z jednej strony problem rzeczywiście jest, ale niektóre pomysły trochę
za mocno 'przypalone'

Te niewidziane sobie odnotowałam w kajeciku. Dziękuję.

5. Data: 2014-01-18 23:38:57

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-18 20:59, obywatel Hanka uprzejmie donosi:

> [...]
>
> Niezly - o trudnych decyzjach i ich konsekwencjach.
> https://www.youtube.com/watch?v=8ySRwmoRr9k
>
> Brzmi jak bajka, ale jest oparty na faktach.

Ten drugi - widziałam,mnie też się bardzo podobało 'przesłanie'

6. Data: 2014-01-19 10:04:34

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 stycznia 2014 21:22:36 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:
> O, z Emily Watson! Na pewno obejrzę. Dzięki!

Ciesze sie, ze link sie przydal :)

7. Data: 2014-01-19 10:05:41

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 stycznia 2014 23:34:58 UTC+1 użytkownik Qrczak napisał:

> Te niewidziane sobie odnotowałam w kajeciku. Dziękuję.

Zawsze do uslug.
Jak znajde cos sensownego, dorzuce.

Pozdrawiam :)

Idzie lepsze