Metoda Silvy

1. Data: 2014-01-17 11:12:38

Temat: Metoda Silvy
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Metoda paranaukowa. Wmawia się człowiekowi że ma nadludzkie moce
sterowania rzeczywistości.
"Przed 2 laty przez dwa tygodnie pracowałam z techniką Zwierciadła nad
spotkaniem odpowiedniego partnera życiowego. Wymarzyłam sobie aby był
wysoki, bardzo inteligentny, z ogromnym poczuciem humoru i aby był
onkologiem. Biorąc pod uwagę, że znałam prawie wszystkich onkologów we
Wrocławiu (wszystkich, którzy byli w stałych związkach) wiedziałam, jak
to będzie trudne. Okazało się, że nie znałam jeszcze jednego onkologa z
Wrocławia, właśnie takiego, jakiego sobie zaprogramowałam... Zaczęliśmy
się spotykać, planowaliśmy małżeństwo i ilość potomstwa. ,,Narzeczony" w
moim Zwierciadle Umysłu otrzymał twarz mojego ukochanego i z nim
widziałam moją szczęśliwą rodzinę."
" Moje wyobrażenia były więc bardzo wygórowane: musi być przystojny i
wysoki, musi być bardzo bogaty, musi być inteligentny i zajmować wysoki
stanowisko, muszę być jego pierwszą i największą miłością (ma kochać
mnie do szaleństwa) i wreszcie... musi być sierotą i mieć tylko babkę.
Acha, jeszcze musi umieć gotować i lubić sprzątać. I oczywiście nie może
mieć żadnych nałogów. Miałam wymagania również co do wieku - 30 lat.
Każdy ,,normalny" człowiek uznałby mnie za wariatkę i stwierdził:
,,Dziewczyno, ideał nie istnieje"!!!"

http://silva.alpha.pl/index.php/287/partner-zyciowy/

Czyli Matrix.
Co innego wspierać swoje siły życiowe w procesie leczenia, co jest mało
paranormalne, a co innego sterować rzeczywistością niczym "Bóg"
zmuszając innych do ślubu.

2. Data: 2014-01-17 11:18:31

Temat: Re: Metoda Silvy
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 11:12, zdumiony pisze:
> mnie do szaleństwa) i wreszcie... musi być sierotą i mieć tylko babkę.
> Acha, jeszcze musi umieć gotować i lubić sprzątać. I oczywiście nie może
> mieć żadnych nałogów. Miałam wymagania również co do wieku - 30 lat.

Przypomina się powiedzenie: kobiety mają do Boga tylko jedną prośbę - o
męża, natomiast wszystko inne wymagają od męża

3. Data: 2014-01-17 16:52:22

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-17 11:18, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

> Przypomina się powiedzenie: kobiety mają do Boga tylko jedną prośbę - o
> męża, natomiast wszystko inne wymagają od męża

Nieprawda.

Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

4. Data: 2014-01-17 16:53:36

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-17 16:52, Qrczak pisze:

> Nieprawda.

No Ty jesteś wyjątek, może nie potrzebujesz wcale męża

NLP
Sukces depopulacji kulturowej...?
Dobranoc
Eternity moments...