Szamanizm Berta Hellingera

1. Data: 2014-01-16 10:44:13

Temat: Szamanizm Berta Hellingera
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://szafranska.redblog.dziennikwschodni.pl/2009/0
9/16/dyplom-z-ciemnoty-czes-druga-ustawienia-rodzinn
e-metoda-berta-hellingera/

"Z własnego doświadczenia
- sąsiadka bezrobotna, bieda z nędzą, trafiła do ośrodka interwencji
kryzysowej w złym stanie psychicznym ewidentnie spowodowanym skrajnie
złą sytuacja materialna. Tam bardzo mądra pani psycholog powiedziała, że
ratunkiem są dla niej ustawienia rodzinne.
Więc sąsiadka pożyczyła od wszystkich znajomych (i nieznajomych też)
pieniądze (mówiąc, że to na lekarstwa ratujące życie) i na te ustawienia
poszła.
Wierzyła, ze jak stanie na nogi i znajdzie pracę to pieniądze odda (wg.
pani psycholog ustawienia miały być panaceum na wszystko włączajac w to
problemy ze znalezieniem pracy).
Była ustawiana trzy czy cztery razy (trudny przypadek) po czym
wylądowała w szpitalu psychiatrycznym z objawami ostrej psychozy.
Takiej pani psycholog powinni odebrać prawo do wykonywania zawodu.
Nie wiem czemu nie ma żadnej kontroli nad tym gdzie kierują swoich
pacjentów psycholodzy z instytucji finansowanej bądź co bądź z pieniędzy
podatników !!!"

2. Data: 2014-01-16 11:06:29

Temat: Re: Szamanizm Berta Hellingera
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Jan 2014 10:44:13 +0100, zdumiony napisał(a):

> [...]
> Nie wiem czemu nie ma żadnej kontroli nad tym gdzie kierują swoich
> pacjentów psycholodzy z instytucji finansowanej bądź co bądź z pieniędzy

Psycholog to zawód, w którym za nic się nie odpowiada. MOze dlatego
psychologów jest jak...
--
XL

3. Data: 2014-01-16 13:03:47

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie wiem czemu nie ma żadnej kontroli nad tym gdzie kierują swoich
> pacjentów psycholodzy z instytucji finansowanej bądź co bądź z pieniędzy

Czyli- jakaś pacjentka mówi to, co zrozumiała (prawdę, czy też nie)- na tej
podstawie redaktor napisał w sensacyjnym tonie- i mamy: hajda na szamanów!

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

4. Data: 2014-01-16 13:24:13

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-16 13:03, Chiron pisze:
> Czyli- jakaś pacjentka mówi to, co zrozumiała (prawdę, czy też nie)- na
> tej podstawie redaktor napisał w sensacyjnym tonie- i mamy: hajda na
> szamanów!

No właśnie, po co nam szamani? To szkodliwe zarówno psychicznie, ludzie
idą po tym do wariatkowa, jak i duchowo - wierzy się w energie i
reinkarnacje, przez co św. Piotr może robić kłopoty przy wpuszczaniu do
Nieba.

5. Data: 2014-01-16 13:28:58

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> idą po tym do wariatkowa, jak i duchowo - wierzy się w energie i
> reinkarnacje, przez co św. Piotr może robić kłopoty przy wpuszczaniu do

Czy znasz jakiegoś szamana? Czy podróżowałeś kiedyś "na bębnie"? Czy byłeś
kiedyś na ustawieniach rodzinnych? Bo ja na te pytania odpowiem: tak. A Ty?

Czy znasz kogoś (masz pewność, że ktoś taki był), kto po podróży "na bębnie"
razem z szamanem- trafił do wariatkowa? Bo ja nie znam. A Ty?

6. Data: 2014-01-16 13:33:10

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-16 13:28, Chiron pisze:
> Czy znasz jakiegoś szamana? Czy podróżowałeś kiedyś "na bębnie"? Czy
> byłeś kiedyś na ustawieniach rodzinnych? Bo ja na te pytania odpowiem:
> tak. A Ty?

Co to znaczy podróżować "na bębnie"? Nie, trzymam się z daleka od
szamanów i innych przestrzegam ;-)

> Czy znasz kogoś (masz pewność, że ktoś taki był), kto po podróży "na
> bębnie" razem z szamanem- trafił do wariatkowa? Bo ja nie znam. A Ty?

w linku ktoś mówi o wariatkowie po ustawieniach

7. Data: 2014-01-16 13:35:58

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-16 13:28, Chiron pisze:
> Czy znasz jakiegoś szamana? Czy podróżowałeś kiedyś "na bębnie"? Czy

Jest to obca chrześcijaństwu afrykańska duchowość

8. Data: 2014-01-16 13:57:44

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Co to znaczy podróżować "na bębnie"? Nie, trzymam się z daleka od szamanów
> i innych przestrzegam ;-)

> w linku ktoś mówi o wariatkowie po ustawieniach

W linku ktoś mówił... No a Ty masz taką potwierdzoną informację?

9. Data: 2014-01-16 13:58:41

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jest to obca chrześcijaństwu afrykańska duchowość

Heh, szamanizm raczej nie kojarzy sie z Afryką. Czarownik plemienia- to na
ogół nie szaman.

10. Data: 2014-01-16 14:03:33

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-16 13:58, Chiron pisze:
> Heh, szamanizm raczej nie kojarzy sie z Afryką. Czarownik plemienia- to
> na ogół nie szaman.

A jak szamaństwo ma się do chrześcijaństwa?

Ideał kobiecej urody
[offtopic] Nie dla klubu go-go
Typ męskiej urody
Gender okradzione