Typ męskiej urody

1. Data: 2014-01-15 05:02:58

Temat: Typ męskiej urody
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie do pań na psychologia: jaki typ męskiej urody preferujecie,
tylko proszę nie odpowiadać "taki jak mój mąż"

2. Data: 2014-01-15 13:27:25

Temat: Re: Typ męskiej urody
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 stycznia 2014 05:02:58 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
> Pytanie do pań na psychologia: jaki typ męskiej urody preferujecie,
>
> tylko proszę nie odpowiadać "taki jak mój mąż"

niski, gruby, lysy, z cuchnacym oddechem, rozmamlany przed telewizorem, ktorego za
nic nie da sie z domu wyciagnac. ale wierny - bo impotent!

3. Data: 2014-01-15 13:41:26

Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-15 05:02, zdumiony pisze:
> Pytanie do pań na psychologia: jaki typ męskiej urody preferujecie,
> tylko proszę nie odpowiadać "taki jak mój mąż"

Oj, obawiam się że ich szczera odpowiedź może cię wpędzić w jakieś
kompleksy;-)

4. Data: 2014-01-15 13:43:59

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> Pytanie do pań na psychologia: jaki typ męskiej urody preferujecie,
> tylko proszę nie odpowiadać "taki jak mój mąż"

są takie co wolą tych z drażkami co całują po rękach :))))

Inne - jak pada śnieg tak jak dziś to - preferują np.:
http://www.youtube.com/watch?v=dHw7DLM3gnw
:))))

chyba trudno o jednolite stanowisko
podobnie jak w druga stronę :))))

5. Data: 2014-01-15 15:26:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jan 2014 05:02:58 +0100, zdumiony napisał(a):

> Pytanie do pań na psychologia: jaki typ męskiej urody preferujecie,
> tylko proszę nie odpowiadać "taki jak mój mąż"

Hmmm, chciałbyś, abym dokładniej opisała męża, rozumiem 3333-)
--
XL

6. Data: 2014-01-15 16:00:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-15 13:43, intuicjonista pisze:

> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
>

> są takie co wolą tych z drażkami

O, dobrze, że przypomniałeś, bo już bym zapomniała, jak powinien
wyglądać idealny men ;))

https://www.youtube.com/watch?v=RFPsvF3UOdo

Ewa

7. Data: 2014-01-15 16:35:05

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-15 05:02, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:
> Pytanie do pań na psychologia: jaki typ męskiej urody preferujecie,
> tylko proszę nie odpowiadać "taki jak mój mąż"

Taki jak Twój. Mąż oczywiście.

8. Data: 2014-01-15 16:37:55

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, dobrze, że przypomniałeś, bo już bym zapomniała, jak powinien
> wyglądać idealny men ;))
>
> https://www.youtube.com/watch?v=RFPsvF3UOdo

no tak IXi ma prościej - odcięła sobie
kawałek miarki w centymetrach i jej
się nie zapomni :)))))

a ktoś chyba kiedyś opowiadał o :
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=vjEojbK-0VA
ale teraz już zamieniony na nowy lepszy/inny model :)))))

9. Data: 2014-01-15 18:11:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jan 2014 16:00:55 +0100, FEniks napisał(a):

> O, dobrze, że przypomniałeś, bo już bym zapomniała, jak powinien
> wyglądać idealny men ;))

To w domu nie masz?
3-)

--
XL

10. Data: 2014-01-15 18:15:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jan 2014 16:37:55 +0100, intuicjonista napisał(a):

> no tak IXi ma prościej - odcięła sobie
> kawałek

Ypppp... 8-O

> miarki w centymetrach

...uffff :-)

> i jej
> się nie zapomni :)))))

Desygnat mam, miarka jeszcze nieużywana leży, spoko 3-)
--
XL

Gender okradzione
Kwestia skali
Zniszczyć od wewnątrz
Samobójstwo 16-latka. "Bieda to nie powód, by zabierać dzieci"
Kościół katolicki pilnie zwiększa liczbę egzorcystów