Eternity moments...

1. Data: 2014-01-16 23:33:20

Temat: Eternity moments...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...w 2013? - zdarzenia? konkluzje? przełomy? olśnienia? obserwacje?

Zostanie babcią. I to wcale nie z powodu "zbabcienia" wszystko jest już
inne. Jest już inne, bo od tej chwili jesteśmy już cztery kobiety w naszej
rodzinie: moja wnusia, moje córki i ja.
Myślę o mojej Mamie, Babciach, o wszystkich kobietach w mojej rodzinie,
które pamiętam, i o tych, których nie znałam. Myślę o moim i ich życiu -
jakie było, jak się zmieniało.

Przybycie Nowej przewartościowało także całe moje kobiece myślenie, w
którym wszystko dotąd było poświęcone moim cudownym Córkom. Teraz wśród nas
jest też ona, moja Wnusia, Elżbieta.

Wasze "eternity moments"?
--
XL