Idzie lepsze

1. Data: 2014-01-18 19:43:14

Temat: Idzie lepsze
Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To nawet nie jest temat do dyskusji, a znak, że wreszcie powiew nowego.

http://tygodnik.onet.pl/wwwylacznie/w-kosciele-o-gen
der-bez-ks-oko-ta-konferencja-to-przelom/6eyhk

2. Data: 2014-01-18 20:30:35

Temat: Re: Idzie lepsze
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 stycznia 2014 19:43:14 UTC+1 użytkownik Sara napisał:
> To nawet nie jest temat do dyskusji, a znak, że wreszcie powiew nowego.
> http://tygodnik.onet.pl/wwwylacznie/w-kosciele-o-gen
der-bez-ks-oko-ta-konferencja-to-przelom/6eyhk

Obys sie nie mylila, Saro.

http://krystynakofta.natemat.pl/88421,dzenderowa-wyp
rawa-krzyzowa

Podpis pod fotografia ilustrujaca tekst:
08.01.2014 Warszawa , Sejm . Nowo powstaly Parlamentrany Zespol do spraw
Przeciwdzialania Ideologi Gender

To sie dzieje NAPRAWDE.
W naszym sejmie.

I jeszcze jedna perelka:
"Zakony i kościoły podlegają państwu watykańskiemu? Tak. Minister jest oblatem w
zakonie Benedyktynów? Tak. WATYKAN TO OBCE PAŃSTWO? TAK.
WICEMINITREM SPRAWIEDLIWOŚCI W NASZYM KRAJU JEST KTOŚ, KTO PODLEGA REGUŁOM OBCEGO
PAŃSTWA! Czy to jest zgodne z naszym prawem?"

3. Data: 2014-01-18 20:35:12

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-18 20:30, Hanka pisze:

> http://krystynakofta.natemat.pl/88421,dzenderowa-wyp
rawa-krzyzowa

Tak, czytałam Koftę.
Zobaczymy. Myślę, że F. może zrobić dużo dobrego także i przeorując
naszą ludową mentalność. A może jestem niepoprawną optymistką...

4. Data: 2014-01-18 20:37:45

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 stycznia 2014 20:30:35 UTC+1 użytkownik Hanka napisał:

> Nowo powstaly Parlamentrany Zespol do spraw Przeciwdzialania Ideologi Gender

"Najprawdopodobniej nowy zespół będzie współpracował z Parlamentarnym Zespołem ds.
Przeciwdziałania Ateizacji Polski."

http://www.pch24.pl/powstanie-parlamentarny-zespol-d
s--gender,20235,i.html

Ech....

5. Data: 2014-01-18 20:41:00

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-18 20:37, Hanka pisze:

> "Najprawdopodobniej nowy zespół będzie współpracował z Parlamentarnym Zespołem ds.
> [...]

Ale zobacz Hanko, kto to pisze.

6. Data: 2014-01-18 20:45:27

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-18 20:30, Hanka pisze:

Hanko, to jest ciekawy blog http://www.blog-bobika.eu/
nie zawsze z wszystkim się zgadzam, ale to detale, ogólnie podoba mi
się, inteligentnie prowadzony i komentowany. Dużo na ten temat we
wcześniejszych wpisach.

7. Data: 2014-01-18 20:50:16

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 stycznia 2014 20:35:12 UTC+1 użytkownik Sara napisał:
> Myślę, że F. może zrobić dużo dobrego także i przeorując
> naszą ludową mentalność.

Miejmy nadzieje.

"Dla mnie - tłumaczyła - przeciwnicy feminizmu i gender to osoby, które chcą za
wszelką cenę utrzymać społeczne status quo. Rzeczywiście, w odkryciu nierówności płci
jest pewien potencjał zmiany. Same badania empiryczne tego nie zakładają. Jeśli
jednak odkryjemy istnienie luki płacowej, to ta wiedza rodzi praktyczne pytania:
dlaczego kobiety mają mniej zarabiać i mieć mniejsze emerytury?"

Od dluzszego czasu pracuje w Niemczech. Wykorzystuje wszystkie sytuacje do wybadania
ludzi, z ktorymi sie spotykam, "pod katem psychosocjologicznym".
Temat nizszego wynagrodzenia jest dla niemieckich kobiet takim samym problemem jak
dla Polek - moja ostatnia rozmowczyni okresla przecietna (wsrod znajomych czy
rodziny) roznice w wynagrodzeniu kobiety i mezczyzny na 20%.
Tak, ze troche to potrwa chyba...

> A może jestem niepoprawną optymistką...

Nic innego nam nie pozostaje.
:)

8. Data: 2014-01-18 20:52:20

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 stycznia 2014 20:41:00 UTC+1 użytkownik Sara napisał:
s--gender,20235,i.html

> Ale zobacz Hanko, kto to pisze.

Ale... chyba jestesmy swiadomi, ilu ludzi mysli tak samo.
I to mnie oslabia czasami.

(... i ciezko jest, majac dwie corki u progu zycia, powiedziec "to nieistotne"... :)

9. Data: 2014-01-18 20:53:19

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 stycznia 2014 20:45:27 UTC+1 użytkownik Sara napisał:

> Hanko, to jest ciekawy blog http://www.blog-bobika.eu/

Dzieki, chetnie poczytam.

10. Data: 2014-01-18 21:13:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Jan 2014 20:41:00 +0100, Sara napisał(a):

Przeciwdziałania Ateizacji Polski."

s--gender,20235,i.html

> Ale zobacz Hanko, kto to pisze.

No ale czego Wy chcecie? - macie Grodzką za posłankę tylko z racji sensacji
(bo z jakiej innej?), może statek aborcyjny wojażować gdzie mu się spodobie
i machac mi przed oczami wolnością brzucha, może lobby homoseksualne czy
gender przeprowadzać swoje akcje i parady, to mozemy i my swoje, nie?
--
XL

Upadek cywilizacji.
Modlitwa Jezusowa