Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 20 Jan 2014 09:18:36 -0800 (PST)
Subject: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
From: Hanka <c...@g...com>

W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2014 16:08:27 UTC+1 użytkownik chwilozof napisał:
> Najlepiej wyksztalcony, mowi od lat z sensem i przedstawia dowody na kazdych
dyskusjach,

Ponizsze cytaty to slowa Korwina:

"I nie chodzi o estetykę: w społeczeństwie obowiązuje zasada: "Z kim przestajesz,
takim się stajesz", więc i oglądanie - godnych podziwu skądinąd - wysiłków
para-sportowców może przynieść - przejściowe, na szczęście - zaburzenia w motoryce!).
Jeśli chcemy, by ludzkość się rozwijała, w telewizji powinniśmy oglądać ludzi
zdrowych, pięknych, silnych, uczciwych, mądrych - a nie zboczeńców, morderców,
słabeuszy, nieudaczników, kiepskich, idiotów - i inwalidów, niestety."

> dzieli sie ta wiedza z kazdym nawet spolecznym nieudacznikiem a na dodatek w stylu
bezkonfliktowym.

"By oszczędzić ludzkości kolejnych konwulsji, musimy jasno i stanowczo powiedzieć
naszym kobietom, starcom i dzieciom: My tu rządzimy! Żadnych eksperymentów! Żadnego
"współdecydowania" w rodzinie! (...) Panowie! Zachowujmy się odważnie, po męsku!"

> Uwazam ze to zloty czlowiek ktoremu jeszcze zalezy na Polsce i chce ja uratowac.

"Chciałbym odebrać prawo wyborcze wielu osobom, nie tylko kobietom."

Chwilozofie, nadal chcesz miec Korwina za prezydenta?
Czy tylko spodobaly Ci sie nasze ostatnie flejmy i chetnie bys tez cokolwiek
w tym stylu?...