Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

11. Data: 2014-01-20 19:24:37

Temat: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jan 2014 10:08:14 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Ja bym tam nie byla taka pewna tych, jak mowisz, jaj.

A ja jestem.

> Kiedys tez myslalam, ze pewien facet sobie jaja robi, mowiac ze zabije zone.
>
> A oto zabil.

Cza jednak czasem odróżniać.

> Ale, masz racje - czym to jest wobec tortu bezowego, mniammmmm... :)

Ano sama widzisz, co jest ważne. Tylko chwile. A tzw prawa wyborcze,
hmmm... a ja tam ich mogę nie mieć, wystarczy mi że MŚK odpowiednio ustawię
do głosowania za pomocą np bezowego np :-)))
--
XL

12. Data: 2014-01-20 19:25:48

Od: "chwilozof" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...

Chwilozofie, nadal chcesz miec Korwina za prezydenta?
Czy tylko spodobaly Ci sie nasze ostatnie flejmy i chetnie bys tez cokolwiek
w tym stylu?...

-------------

To i tak mniejsze zło niż to co wyprawiają komuniści z naszym krajem.
Socjalizm panuje tu od czasow powojennych. Korwin to jedyne rozwiazanie na lepsza
przyszlosc.
Przeciez on szanuje kobiety i tylko mowi ze nie sa one 'rowne' mezczyznom tak jak
nam wmawiaja obecne systemy. Wogole ludzie nie sa rowni bo to jest cecha normalnej
rzeczywistosci
do ktorej trzeba powrocic.

cwf

13. Data: 2014-01-20 19:37:10

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-20 19:24, Ikselka pisze:
> Ano sama widzisz, co jest ważne. Tylko chwile. A tzw prawa wyborcze,
> hmmm... a ja tam ich mogę nie mieć, wystarczy mi że MŚK odpowiednio ustawię
> do głosowania za pomocą np bezowego np :-)))

A co mają zrobić bez praw wyborczych kobiety, które nie mają męża?

14. Data: 2014-01-20 19:59:33

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> A co mają zrobić bez praw wyborczych kobiety, które nie mają męża?

Wyjść za mąż, oczywiście
:-)

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

15. Data: 2014-01-20 20:01:00

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ano sama widzisz, co jest ważne. Tylko chwile. A tzw prawa wyborcze,
> hmmm... a ja tam ich mogę nie mieć, wystarczy mi że MŚK odpowiednio ustawię
> do głosowania za pomocą np bezowego np :-)))

Mimo tak wielkiej płci ich zalety. Mistrz Ignacy wiedział, co mówi. W
końcu biskup.

16. Data: 2014-01-20 20:02:37

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-20 19:59, Chiron pisze:

> Wyjść za mąż, oczywiście
> :-)

A może polubownie: prawa wyborcze przysługujące tylko niezamężnym
kobietom, ewentualnie niezamężnym i pracującym.

17. Data: 2014-01-20 20:03:27

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2014 19:25:48 UTC+1 użytkownik chwilozof napisał:

> To i tak mniejsze zło niż to co wyprawiają komuniści z naszym krajem.
> Socjalizm panuje tu od czasow powojennych.

Z tym to sie akurat zgodze. Choc troche korzystnych zmian nastapilo - chocby taka, ze
jade gdzie chce, pracuje gdzie chce, w sumie - robie co chce.
To za 'prawdziwego' socjalizmu bylo nie do pomyslenia.

> Korwin to jedyne rozwiazanie na lepsza przyszlosc.

Pozwol mi miec nadzieje, ze jednak znalazlyby sie lepsze.

> Przeciez on szanuje kobiety i tylko mowi ze nie sa one 'rowne' mezczyznom tak > jak
nam wmawiaja obecne systemy.

Mozliwe.
Ikselka troche mnie zbila z tropu - i w sumie nie powinnam sie wypowiadac, znajac
temat Korwina i jego osobe, po lebkach.

> Wogole ludzie nie sa rowni bo to jest cecha normalnej rzeczywistosci
> do ktorej trzeba powrocic.

No nie wiem...

http://pl.wikipedia.org/wiki/R%C3%B3wno%C5%9B%C4%87_
%28polityka_i_socjologia%29

18. Data: 2014-01-20 20:08:34

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-20 19:59, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Wyjść za mąż, oczywiście
> :-)

Racja. Polecam mężczyznom nieżonatym też odebrać. Brak żony czyni ich
albowiem niezdolnym do myślenia.

19. Data: 2014-01-20 20:16:34

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-20 20:08, Qrczak pisze:
> Racja. Polecam mężczyznom nieżonatym też odebrać. Brak żony czyni ich
> albowiem niezdolnym do myślenia.

Nie, aby było logicznie, to mężczyźni nieżonaci powinni mieć podwójny głos.

20. Data: 2014-01-20 20:24:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jan 2014 13:25:48 -0500, chwilozof napisał(a):

> [...]
> nam wmawiaja obecne systemy. Wogole ludzie nie sa rowni bo to jest cecha normalnej

Dokładnie. Ja nie mam nic przeciwko temu, żeby MĄDRZY mężczyźni troszczyli
się o mnie i planowali mi ten świat :-)
--
XL

Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?
"Cała prawda o Owsiaku".