Janukowicz musi odejść

1. Data: 2014-01-22 17:23:41

Temat: Janukowicz musi odejść
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robi się niebezpiecznie i to nie w jakimś dalekim Afganistanie ale tuż
za naszą granicą...

2. Data: 2014-01-22 19:36:26

Temat: Re: Janukowicz musi odejść
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 17:23:41 +0100, zdumiony napisał(a):

> Robi się niebezpiecznie i to nie w jakimś dalekim Afganistanie ale tuż
> za naszą granicą...

Mają co sobie wybrali, nie gorączkuj się.
--
XL

3. Data: 2014-01-22 19:38:35

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 19:36, Ikselka pisze:
> Mają co sobie wybrali, nie gorączkuj się.

Ja wolałbym Jaruzelskiego

4. Data: 2014-01-22 19:52:26

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 19:36, Ikselka pisze:
> Mają co sobie wybrali, nie gorączkuj się.

No tak, dla Ukrainy byłoby korzystniejsze wejście do UE, ale czy dla
Polski? Zaraz będzie zalew taniej siły roboczej i żywności ze Wschodu...

5. Data: 2014-01-22 20:04:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 19:52:26 +0100, zdumiony napisał(a):

> No tak, dla Ukrainy byłoby korzystniejsze wejście do UE, ale czy dla
> Polski? Zaraz będzie zalew taniej siły roboczej i żywności ze Wschodu...

Nie o tym mówię. Nie obchodzi mnie, czy wejda do UE.
--
XL

Katolicka separacja płci
Zatrzymaj rezolucję forsującą homoadopcję w całej UE!
Chiron
Tylko odbić się od dna...
Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...