Co jeszcze można posadzić?

11. Data: 2003-05-16 13:29:10

Temat: Odp: Co jeszcze można posadzić?
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli nie ma tam winorośli to niestety tak! :-((((
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Są. Wiem co odpowiesz, że to jest te 5 % prawidłowo wykorzystanej
powierzchni :))) Zgadłam ?

Pozdrowienia - Zosia

12. Data: 2003-05-16 13:45:56

Temat: Re: Co jeszcze możnaposadzić?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2003-05-16 13:46:30

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zosia <z...@m...gorzowwlkp.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ba2p6j$6ui$...@n...news.tpi.pl...

> Są. Wiem co odpowiesz, że to jest te 5 % prawidłowo wykorzystanej
> powierzchni :))) Zgadłam ?

Mądra dziewczynka :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

14. Data: 2003-05-19 13:42:46

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz co zobaczyłeś??
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

No więc na rynku są bez doniczek po 5 zł a w sklepie z doniczką po 8 zł.
Jacek

(none)
Może ktoś ma nadmiar roslin do oczka(podkarpacie)?
tulipany
sierpien...
Coraz zimniej...