tulipany

1. Data: 2003-05-15 19:59:12

Temat: tulipany
Od: "Regina Jodko" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kupiłam ogródek działkowy(!!!). Moje pierwsze pytanie do grupy - czy mogę
już wykopać cebulki przekwitłych tulipanów?

2. Data: 2003-05-15 20:05:23

Temat: Re: tulipany
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ba0rf5$m1l$1@atlantis.news.tpi.pl Regina Jodko
<r...@p...onet.pl> napisał(a):
> Moje pierwsze pytanie do grupy - czy mogę
> już wykopać cebulki przekwitłych tulipanów?

Hejka. A co, nie podobają Ci się tulipany i chcesz je zlikwidować?
Pozdrawiam chłodniej Ja...cki

3. Data: 2003-05-15 20:25:36

Od: "Regina Jodko" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam chłodniej Ja...cki
> Eee, nie. Wlasnie dlatego, że je uwielbiam, nie chcę, aby mi "uciekły",
słyszałam, że trzeba je wykopać i jesienią posadzić.

4. Data: 2003-05-15 20:55:19

Od: "Regina Jodko" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-05-15 21:02:41

Od: "Regina Jodko" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-05-15 21:08:01

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Regina Jodko" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Moje pierwsze pytanie do grupy - czy mogę
> już wykopać cebulki przekwitłych tulipanów?

Wydaje mi się, ze to trochę za wcześnie.
U mnie jeszcze sporo kwitnie.
Ja jeśli wykopuję tulipany, to dopiero gdy liście porządnie zasychają.
I radzę w to robić w okresie suszy, chyba bym nie zaryzykowała wyciągania
jakichkolwiek cebulek w tak deszczowe dni.

Na południu pada już od poniedziałku:-(

Pozdrawiam
Marta

7. Data: 2003-05-15 21:11:36

Od: "Regina Jodko" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Marta
>
> Dzięki za radę . Mieszkam w Poznaniu - u nas raczej susza mało opadów,
dużo słońca. Przydałby się Wasz deszczyk.
RJ

8. Data: 2003-05-15 21:19:44

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Na południu pada już od poniedziałku:-(
>
> Pozdrawiam
> Marta
:(
szczesciara
u nas sucho
pare razy pokropilo ostatnio
ale jak ksiadz na mszy bardziej sie zamachnie
to wiecej wody spada na glowe
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

9. Data: 2003-05-15 21:23:04

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> dużo słońca. Przydałby się Wasz deszczyk.
:)
ja tez z okolic Poznania
z Buku
:)
wczoraj w miescie nawet popadalo troche ziemia mokra na 3-4 cm
ale poszlo bokiem na Steszew
i na mojej panderozie ze 3 km poza miastem
tyle ze sie nie kurzylo
:(

10. Data: 2003-05-15 21:37:55

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :(
> szczesciara

No nie wiem, dzisiaj mama meldowała mi, że w jej warzywniaku woda już
stoi:-(
Ziemia u mnie gliniasta może przyjąć ograniczoną ilośc wody niestety:-(

I ciągle pada...

Pozdrawiam
Marta

sierpien...