Co już posialiście?

11. Data: 2005-02-10 19:33:50

Temat: Re: Co już posialiście?
Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:cugbv4$gke$2@nemesis.news.tpi.pl...
> np. fajną szałwię o nietypowym kolorze.
>
> Tzn. jaki to ten kolor i jaka szałwia ???

Wiedziałam, że się odezwiesz :))) Szałwia Luna (Salvia splendens)
ciemnośliwkowa :D
Pozdrowienia
Gosia

12. Data: 2005-02-10 19:42:42

Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> Przyznajcie się bez bicia :) Wiem,ze na torebeczkach z nasionami

Przyznam sie ze skrucha, ze pieprz czarny siac probowalam, ale splesnialy te
nasiona zamiast wykielkowac. Czy oni je praza czy co, bo taki ze sklepu
spozywczego to byl, a wszystkie splesnialy

pozdrawiam eksperymentalnie
Ania

13. Data: 2005-02-10 20:06:09

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nasiona zamiast wykielkowac. Czy oni je praza czy co, bo taki ze sklepu
> spozywczego to byl, a wszystkie splesnialy

O kurcze,nie mam za grosz wyobrazni - na to bym nie wpadła :)
Jak przeczytałam Twój post, szybko przeleciałam w myślach
wszystkie półki mojego ulubionego sklepi z przyprzwzmi :))
Muszę tam zajrzeć wkrótce.

Pozdrawiam, Lilka

14. Data: 2005-02-10 20:16:27

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak przeczytałam Twój post, szybko przeleciałam w myślach
> wszystkie półki mojego ulubionego sklepi z przyprzwzmi :))

Chyba z ziaren, które służą jako przyprawa nic nie wyrośnie.
http://mojegotowanie.onet.pl/7845,2358,1201160,serwi
s.html

Ela Łuczyńska

15. Data: 2005-02-10 20:22:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Lilka wrote:

> O kurcze,nie mam za grosz wyobrazni - na to bym nie wpadła :)
> Jak przeczytałam Twój post, szybko przeleciałam w myślach
> wszystkie półki mojego ulubionego sklepi z przyprzwzmi :))
> Muszę tam zajrzeć wkrótce.
:)
zapytaj przy okazji
czy nie maja swiezych klaczy
Palczatki cytrynowej (lub imbirowej) Cymbopogon citratus
zwanej rowniez Cytronelli
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

16. Data: 2005-02-10 20:27:00

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiedziałam, że się odezwiesz :))) Szałwia Luna (Salvia splendens)
> ciemnośliwkowa :D
> Pozdrowienia
> Gosia

Tzn. taka tylko zamiast miętowej zieli jest ciemny śliwkowy kolor ???
Jak się rozumie to jednoroczna ???
http://www.atlas-roslin.pl/gatunki/Salvia_splendens.
htm

Serdecznie Miłka

17. Data: 2005-02-10 20:27:07

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak przeczytałam Twój post, szybko przeleciałam w myślach
> wszystkie półki mojego ulubionego sklepi z przyprzwzmi :))

Podobno łatwo jest wyhodować w domu, imbir-
z kłącza.

Ela Łuczyńska

18. Data: 2005-02-10 20:31:10

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno łatwo jest wyhodować w domu, imbir-
> z kłącza.
>
> Ela Łuczyńska

W moim ulubionym ogrodowym były sadzonki żeńszenia w doniczkach do
kupienia w zeszłym sezonie :-)

Serdecznie Miłka

19. Data: 2005-02-10 20:45:42

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela wrote:
> Podobno łatwo jest wyhodować w domu, imbir-
> z kłącza.
>
> Ela Łuczyńska
:)
pod warunkiem
ze uda sie Tobie kupic swieze klacza
:)
w Polsce moze byc z tym problem
ale np w Holandii czy Anglii
bez problemu kupisz w hipermaketach
zafoliowane na styropianowych tackach swieze klacza
:)
nazywa sie to tam Lemon grass
i gdybys pamietala o mnie
to bylbym bardzo wdzieczny
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe
ps. okrywalas swoja Carex flagellifera
?

20. Data: 2005-02-10 20:57:49

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

_hehehe napisał(a):

> [...]
> ale np w Holandii czy Anglii
> bez problemu kupisz w hipermaketach
> zafoliowane na styropianowych tackach swieze klacza

A ile chcesz? Musi być z Anglii, czy Holandii albo od Eli? :-)

--
richo

pielegnacja jasminu doniczkowego - jak??
kiedy roslinki rosna...?
Do czego pikować?
Prosba o identyfikacje ...
Funkie i roze