Co już posialiście?

21. Data: 2005-02-10 21:07:03

Temat: Re: Co już posialiście?
Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_hehehe" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
news:cugh6t$4b$1@atlantis.news.tpi.pl...

> :)
> pod warunkiem
> ze uda sie Tobie kupic swieze klacza
> :)
> w Polsce moze byc z tym problem
> ale np w Holandii czy Anglii
> bez problemu kupisz w hipermaketach
> zafoliowane na styropianowych tackach swieze klacza
> [...]

To mi przypomnij 23 kwietnia.

U mnie siedzi w kartonowym pudle na balkonie.
A w razie czego to mam jeszcze nasiona.

Mam nasiona Melica Altissima Atropurpurea, ale jeszcze nie siałam.Mogę Ci
wysłać parę nasionek.

Ela Łuczyńska

22. Data: 2005-02-10 21:20:26

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Ela wrote:
> Użytkownik "_hehehe" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
>
> To mi przypomnij 23 kwietnia.
:)
bede pamietal
masz u mnie w zamian piekna
juz 3 letnia sadzonke kasztana jadalnego w 5 litrowej donicy
:)))))))
> U mnie siedzi w kartonowym pudle na balkonie.
> A w razie czego to mam jeszcze nasiona.
:))))))
u mnie nie bylo spadkow ponizej minus 10 *
i swojej nie okrywalem
piekna i duza sadzonka
w zacisznym miejscu miedzy kamieniami
tuz obok tej Carex comans Rubra rowniez od Ciebie
:))))))
> Mam nasiona Melica Altissima Atropurpurea, ale jeszcze nie
> siałam.Mogę Ci wysłać parę nasionek.
:)))))
bardzo dziekuje
jesienia w e-Komie kupilem gotowe sadzonki
:)

23. Data: 2005-02-10 21:21:21

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl> napisał w wiadomości
_hehehe napisał(a):

> [...]
> ale np w Holandii czy Anglii
> bez problemu kupisz w hipermaketach
> zafoliowane na styropianowych tackach swieze klacza

A ile chcesz? Musi być z Anglii, czy Holandii albo od Eli? :-)

--
richo

Ostatnio widziałam w Geant-cie, ładne kłącza , nie wysuszone, ale nie były w
folii, bo sprzedają na wagę.
Czy to o takie chodzi???

Ela Łuczyńska

24. Data: 2005-02-10 21:28:01

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

richo nazca wrote:
> A ile chcesz? Musi być z Anglii, czy Holandii albo od Eli? :-)
:)))))
ja biore wszystko...
:)))))
juz nawet wyslalem zapytanie na priv o warunki
ale masz wstawke w adresie i wrocil mi e-mail
:(((((
przyslij mi prosze swoj normalny adres
bo nie mam cierpliwosci dochodzic co trzeba wyciac w tych "antyspamowych "
adresach
:)

25. Data: 2005-02-10 21:35:31

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Tzn. taka tylko zamiast miętowej zieli jest ciemny śliwkowy kolor ???
> Jak się rozumie to jednoroczna ???
> http://www.atlas-roslin.pl/gatunki/Salvia_splendens.
htm

> Serdecznie Miłka

To jednoroczna polska odmiana, trochę jaśniejsza od tej
http://www.giyp.com/image.asp?pl=42208&pr=4&size=3&r
=21
Podrowienia
Gosia

26. Data: 2005-02-10 21:35:46

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Ela wrote:

Ostatnio widziałam w Geant-cie, ładne kłącza , nie wysuszone, ale nie były
folii, bo sprzedają na wagę.
Czy to o takie chodzi???
:)))))
u nas nie ma w okolicy sklepu sieci Geant
to nie wiem jakie one sa
:(((((
ale o ile nie byly to zbyt zasuszone klacza
to z tego co wiem
to sa one bardzo zywotne i powinno sie udac
:)

27. Data: 2005-02-10 21:39:42

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyznajcie się bez bicia :) Wiem,ze na torebeczkach z nasionami
> dokładnie wszystko jest napisane i rzadko jest to pierwsza połowa
> lutego.

Pierwiosnek Primula elatior / I-III /, chlodzi sie przy oknie w
"rezydencji " na dzialce. Kupilam nasiona , bo na zdjeciu sa m.in.
prawie granatowe z pomaranczowymi srodkami.
Biala werbena / hybrida ?/ z nasion wysepionych od sasiadki, wzeszlo
na razie 9 szt
Tak po kilka nasion, z ciekawosci, bratka granatowego, chabra
wielkoglowkowego ,zlocienia maruna
Ubiegloroczne nasiona diaskii, bo mi troche zostalo
Kolendra, bo wczesniejsza juz prawie zuzylam
Aktinidia chinska i pstrolistna , chlodzilam ponad miesiac, dzisiaj
wyjelam z chlodziarki
P.S.Umiescilam w sepiej galerii zdjecie szyszki, ktora dostalam kilka
dni temu. Sa w niej jeszcze 3 czerwone nasionka i tak mysle , ze gdyby
posiac , to moze mi urosnie cos/ tylko co? / , co zastapi fikusa
beniaminka, ktory mi sie juz opatrzyl .
pozdrawiam, Barbara

28. Data: 2005-02-10 21:59:51

Temat: Odp: Co już posialiście?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AnnaF <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cuge89$pon$...@n...news.tpi.pl...

> Przyznam sie ze skrucha, ze pieprz czarny siac probowalam, ale splesnialy
te
> nasiona zamiast wykielkowac. Czy oni je praza czy co, bo taki ze sklepu
> spozywczego to byl, a wszystkie splesnialy

A nie był mielony??? :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

29. Data: 2005-02-10 22:57:06

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):

> ale o ile nie byly to zbyt zasuszone klacza
> to z tego co wiem
> to sa one bardzo zywotne i powinno sie udac

Właśnie te miałem na myśli. Smakują dobrze i są bardzo soczyste - znaczy
nie wysuszone. Sprzedają na wagę.
Potraktować je jak pietruszkę?

--
richo

30. Data: 2005-02-10 23:01:11

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> Przyznajcie się bez bicia :)

Posiałam po 24 godzinnym moczeniu Rącznik pospolity w odmianie Gibsonii :)
ale jeszcze nic nie wzeszło, choc wydaje się że w jednym dołku jakby, jakby
coś....
dam znać:)
Ktos tu mówił ze posiał poziomki, nie za wcześnie? bo ja kupiłam żółtą
poziomkę ale tam piszą wysiew w marcu -kwietniu na palety.Mozna juz posiać?
pzdr
Kuleczka

pielegnacja jasminu doniczkowego - jak??
kiedy roslinki rosna...?
Do czego pikować?
Prosba o identyfikacje ...
Funkie i roze