Co kobiety lubia najbardziej

1. Data: 2001-11-28 10:17:28

Temat: Co kobiety lubia najbardziej
Od: B...@n...net (Blue) szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Mam do was pytanie, co zrobic na kolacje ?
Powiedzmy ,ze jestem umowiony na randke tzn. pani przychodzi do mnie.
Jako gospodarz powinienem chyba zaserwowac jej jakas kolacje(
powiedzmy ,ze
jest zimno i nie mamy ochoty nigdzie wyjsc)
Powiedzmy ,ze nie jestem zupelnie lewa noga w gotowaniu ale chce ,zeby
to bylo nieskomplikowane, tzn zebym mial czas jeszcze posprzatac no i
po kolacji miec jeszcze sile na rozmowe...
Prosze o ciekawe pomysly od profesjonalistek
Pozdrawiam
BBF

PS:
Wino oczywiscie czerwone i mocne Burgund albo Bordoaux

1. Data: 2001-11-28 10:31:55

Temat: Re: Co kobiety lubia najbardziej
Od: "Monika Sawicka" <m...@f...plock.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Blue <B...@n...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Mam do was pytanie, co zrobic na kolacje ?
> Powiedzmy ,ze jestem umowiony na randke tzn. pani przychodzi do mnie.
> Jako gospodarz powinienem chyba zaserwowac jej jakas kolacje(

Przede wszystkim nic, po czym mozna by sluchać brzusznych symfonii. Kiedys
mi kolega zaserwowal salatke z papryki potrakrowanej suto cebulą. Porazka.
No i z czosnkiem nie przesadzaj :)))

--
Monika pozdrawia...
"Tu be-a oor nut tu be-a, thet is zee qooesshun"

1. Data: 2001-11-28 10:36:47

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po kolacji miec jeszcze sile na rozmowe...
> Prosze o ciekawe pomysly od profesjonalistek

a co, samców się boisz?

> PS:
> Wino oczywiscie czerwone i mocne Burgund albo Bordoaux

kup mrożoną pizzę wegetariańską w sklepie i dołóż trochę dupereli wg
smaku:kiełbasę, jak mięsożerni, mozarellę, oliwki, karczochy itp.

Waldek

1. Data: 2001-11-28 10:57:41

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> PS:
> Wino oczywiscie czerwone i mocne Burgund albo Bordoaux

dlaczego zaczynasz od konca? myslalam, ze to wino sie do dania kupuje,
nie odwrotnie :-)))
bo jakbys zaserwowal drob albo rybe, to "czerwone i mocne" raczej nie
pasuje :-)))))))

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2001-11-28 14:07:06

Od: "cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> BBF
>
> PS:
> Wino oczywiscie czerwone i mocne Burgund albo Bordoaux
Choc nie bardzo jestem kobieta to musze Ci powiedziec, ze czasem w
dzsiejszych czasach kobiecie ciezko jest dogodzic...kulinarnie. Wikeszosc
kobiet (na szczescie nie wszystkie) ma jakas paraniczna manie unikania dan
ciezkich a pysznych a wlasnie te najlepiej komponuja sie z winami przez
Ciebie proponawanymi. Rewelacyjnie do tych dan pasuja potrawy z wolowiny od
surowego carpaccio, polskiego tatara poprzez pieczen husarska vel huzarska
az po slynne tournados czy zwyczajny malo wysmazony stek najchetniej z
zielonym marynowanym pieprzem
Czarek

1. Data: 2001-11-28 15:04:07

Od: B...@n...net (Blue) szukaj wiadomości tego autora

Anna <a...@r...fm> wrote in message news:<3C04C325.7BDC21CB@rmf.fm>...

> dlaczego zaczynasz od konca? myslalam, ze to wino sie do dania kupuje,
> nie odwrotnie :-)))
> bo jakbys zaserwowal drob albo rybe, to "czerwone i mocne" raczej nie
> pasuje :-)))))))

Moze to i glupi pomysl ale, na kolacje chcialbym zaserwowac jakies
mieso, myslalem ,ze moglbyc to polendwica.
Masz racje, ze czerwone wino nie pasuje do ryb , choc tutaj uwazam ,ze
do grilowanego lososia pasuje jak ulal.

Pizza jest OK i z nia bym sobie poradzil bo robie ja calkiem niezla i
wcale nie musze kupowac mrozonej. Ugniatam calkiem niezle, a karczochy
oczywiscie jak najbardziej! Ale wydaje mi sie ,ze to takie banalne.

Moze jakas podpowiedz ???

Pzdr
Blue

1. Data: 2001-11-28 15:44:01

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> mieso, myslalem ,ze moglbyc to polendwica.

Jesli chcesz poledwice, to zrob wolowa, rosbef.
Ostatnio zrobilam cos fantastycznego z grupy to byl przepis meza Zurki.
Rewelacja!
Gdzie ona a propos sie podziewa? Juz miesiace mijaja jak sie nie pojawia. Ja
nawet napisalam gdzies we wrzesniu komplementy dla meza Zurki, ale ja
naprawde z grupy wywialo.
Ten przepis znajdziesz w archiwum, patrz wrzesien b.r. , tytul "poledwiczki
wolowe". Twoje wino bedzie jak ulal, a potrawa jest bajer i szybko sie robi.

*******
m-gosia
*******

1. Data: 2001-12-06 09:30:09

Od: B...@n...net (Blue) szukaj wiadomości tego autora

Dzieki
Blue

1. Data: 2001-12-06 10:00:05

Od: B...@n...net (Blue) szukaj wiadomości tego autora

Znalazlem poledwiczki wieprzowe od Zurki,
Zgadza sie robie podobne tylko wolowe/cielece same smaze, ale nie za
bardzo !
i odstawiam na bok, na tym oleju robie wlasnie ten smietanowo winny
sos dodaje tylko zielony pieprz caly dużo.
No i zamiast oregano i bazyli używam tymianku ew. troche
estragonu/majeranek
Mozna potem wsadzic do sosu i dusic troszke.
I masz racje bardzo dobrze komponuje sie z winkiem.
Szczegolnie jesli dasz na wierzch poledwiczek "bluecheese"
Może jednak zrobie to co umiem
Pzdr
Blue

Ziemniaczki jak z ogniska... ;-)))