Co kupilam

1. Data: 2002-05-10 11:59:34

Temat: Co kupilam
Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

Nie, zebym robila reklame, ale udalo mi sie nabyc kilka rzeczy, ktorych inne
osoby szukaly, wiec mowie:

W Chinczyku na Chmielnej kupilam:
paste z fermentowanej czarnej fasoli;
sos sojowy Kikoman;
colombo powder (no dobra, tego to ja szukalam);
przyprawe satay (orzechy arachidowe, sezam, krewetki, czosnek, olej, 5
przypraw, sol, cukier) - do miesa grillowanego, podobno ostre;
makaron gryczany;
cos strasznie dziwnego - kwiat lilii wodnej - podobno dobre do cieleciny i
salatek. No zobaczymy.

Macabra

1. Data: 2002-05-10 13:14:33

Temat: Re: Co kupilam
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 10 May 2002 13:59:34 +0200, i...@r...com.pl
(Agnieszka Nowak) wrote:

> [...]
>makaron gryczany;
>cos strasznie dziwnego - kwiat lilii wodnej - podobno dobre do cieleciny i

satay samemu mozna kombinowac - z maslem orzechowym oczywiscie
;). moze byc ostre, nie musi miec krewetek tez. ale nie musi.
jedna znajoma kuchta robila satay z masla orzechowego, odrobiny
chile powder i...majonezu NA CIEPLO. fajne bylo, mnie takie dobre
nigdy nie wyszlo, a kuchty juz nie ma, teraz ona pani ma morgach
na Teneryfie (owdowiala...na dzien przed przyznaniem sie mezowi,
ze go juz nie kocha i ze odchodzi...ja zostalam obarczona
tajemnica...nie wiadomo po co)

lilie wodne - dobra rzecz

a sos sojowy Kocie kupiles ciemny czy jasny, bo jak ciemny to
trzeba uwazac, jest za mocny na naduzywanie ;)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-10 13:37:35

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>

> a sos sojowy Kocie kupiles ciemny czy jasny, bo jak ciemny to
> trzeba uwazac, jest za mocny na naduzywanie ;)

Ciemny. Dzieki, bede uwazac.

Tfuj Kot

1. Data: 2002-05-10 13:39:51

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Nowak <i...@r...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:00f001c1f819$ce2533e0$e007fea9@hppcvnmvhhid.
..

> [...]
> makaron gryczany;
> cos strasznie dziwnego - kwiat lilii wodnej - podobno dobre do cieleciny i

a ile wydalas? Na chleb i mleko Ci starczyło?
Relacjomuj co tam zrobiłaś z tych cudów

Wkn

1. Data: 2002-05-10 13:42:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-05-10 13:48:37

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: "Wkn" <w...@w...pl>

> a ile wydalas? Na chleb i mleko Ci starczyło?
> Relacjomuj co tam zrobiłaś z tych cudów

Wydalam piecdziesiat pare zlotych. Na chleb i mleko wystarczy, bo ja place
tylko za dziwolongi w dziwnych sklepach, za normalne zarcie Brzydsza Polowa
;-))

Macabra

1. Data: 2002-05-10 13:54:56

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:shjndukr960dm87ea1omsh94lkc9qte38c@4ax.com...

> a sos sojowy Kocie kupiles ciemny czy jasny, bo jak ciemny to
> trzeba uwazac, jest za mocny na naduzywanie ;)
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

A tak a propos sosow - Krysienko, mowi Ci cos slowo CHUTNEY...........?!
AniaK (pamietliwa jak cholera)

1. Data: 2002-05-10 13:55:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 10 May 2002 15:37:35 +0200, i...@r...com.pl
(Agnieszka Nowak) wrote:

>From: "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>

>Ciemny. Dzieki, bede uwazac.
>
>Tfuj Kot

aaaa.
my oba lubimy czasem kurze watrobki smazone na ostro, zdjete z
patelni, w te wysmazeniny wlewam sojowego sosu, pomaze troche po
patelni (zdjetej z zaru), dodam kwanej smietany (creme fraiche,
malo tlusta), wymieszac i polac te watrobke. swietne z salatka
kartoflano-cebulowa, taka pikantniejsza. no i sos powinien byc
taki jasno dopsc bezowy. jak glupia kupilam sos sojowy (Pearl
River Bridge - chinski, ale ma dwie oidmiany wiec nigdy nic nie
wiadomo ) isiknelam go do tego sosiku patelniowego...musialam
dolewac duzow wody i smetany i wszystko wlasciwie szlag trafil

Tfa Wlasc.

1. Data: 2002-05-10 13:56:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A tak a propos sosow - Krysienko, mowi Ci cos slowo CHUTNEY...........?!
>AniaK (pamietliwa jak cholera)

o choroba...

Krysia, ide do prywatnego archiwum, choc wolalabym posiedziec w
ogrodku bo ladnie jest

1. Data: 2002-05-10 14:45:35

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Nowak" <i...@r...com.pl> napisał
w wiadomości news:00f001c1f819$ce2533e0$e007fea9@hppcvnmvhhid...

> [...]
> makaron gryczany;
> cos strasznie dziwnego - kwiat lilii wodnej - podobno dobre do

Mają tam jeszcze zastawę - krencioły i inne takie tam ?
pozdr.Alex

Robie miks o kalarepce bo sezon (P)
Czy ktoś wie
małe przyjątko