Re: Co ma do zaproponowania ateizm?

21. Data: 2008-03-01 17:29:51

Temat: Re: Co ma do zaproponowania ateizm?
Od: "eS-Q" <es-q@gazeta./ciach/.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z pra-GWna!
ty na pewno z gówna i to małpiego !!!

22. Data: 2008-03-01 18:03:09

Od: "pt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:fq9b4j$4m9$1@news.onet.pl...

> Ale o którego [z nas] ci chodzi?

> Więc gdzie to oferują bezgrzeszność/bezkarność?
> Nie u ateistów? Bo się już gubię... ;)

Bezkarność/bezgrzeszność nigdzie nie jest oferowana. Wierzący ma szansę
zatrzeć swoje występki (chyba nie wszystkie zresztą) przed księdzem podczas
spowiedzi, niewierzący pewnie gdzie indziej(?). Zdecydowana większość ludzi
ma wpojone pojęcie dobra i zła i to bez względu na wyznanie i kolor skóry...
zresztą, nawet moja suczka w swoich szczenięcych czasach, jak narobiła na
środek pokoju, to chowała się po kątach, czyli czuła, że zrobiła cos złego,
mimo iż nigdy nie była uderzona za cokolwiek. Stąd pozwolę sobie mniemać, iż
pewne zasady są wspólne dla wszystkich ludzi (no niektórzy się wyłamują, ale
to tak działa natura i ewolucja), gdyż przede wszystkim
ludzie/grupy/społeczności kierujące się tymi zasadami, jakie obecnie
obowiązują, mogły przetrwać ewolucję.
Pozdrawiam
PawelT

23. Data: 2008-03-01 20:29:51

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...
On 1 Mar, 12:29, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:26a422cd-e01a-4128-956b-1085b2007b6a@
p43g2000hsc.googlegroups.com...

wiadomościnews:d80dcd6d-bd3f-4542-a21a-7d37bb005331@
n75g2000hsh.googlegroups.com...

> mitoloto
>
> -toś dupa a nie ateusz.

cyt. z podrecznika "Przygotowanie do zycia w rodzinie", propagowanego
przez kk
"zrodlo zycia znajduje sie u mezczyzny z przodu, ponizej pasa, na
zewnatrz"
Wynika z powyzszego ze, cytowana "dupa" jest z tylu.

może u katoli, u ciebie z przodu też

24. Data: 2008-03-01 20:44:30

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 21:29, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> zewnatrz"
> Wynika z powyzszego ze, cytowana "dupa" jest z tylu.

Dyzio marzyciel jestes!

25. Data: 2008-03-02 01:03:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
On 1 Mar, 21:29, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> zewnatrz"
> Wynika z powyzszego ze, cytowana "dupa" jest z tylu.

Znasz oczywiście to słynne prawo
ludzkiej psychiki że w innych widzimy siebie?
Więc jednak dałeś mi dupska... ;P

26. Data: 2008-03-02 08:10:48

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:05a6acd5-8ddc-4b17-800d-032e6108b4cd@
> [...]
n75g2000hsh.googlegroups.com...

> Znasz oczywiście to słynne prawo
> ludzkiej psychiki że w innych widzimy siebie?

Znam ze 2+2=4, i to jest nudne ale prawdziwe.
Zas Ty caly czas cos krecisz, ze cipa z jajami, albo dupa z przodu,
albo ze rzekomo dalem Ci dupy!!
Bardziej kretynskich argumentow nie slyszalem.
Czego ucza Cie na tej religii? Bo jak tylko takich glupot, to zmien
katechete.

J-23 Flegiel von Trop

27. Data: 2008-03-02 23:37:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...
On 2 Mar, 02:03, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]

Bardziej kretynskich argumentow nie slyszalem.
Czego ucza Cie na tej religii? Bo jak tylko takich glupot, to zmien

---
Matma to nie psychologia -doucz się wreszcie baranie o "przeniesieniu".
A w temacie: to ładnie ilustrujesz co jako ateusz masz do zaproponowania.
Myślisz że tak właśnie przekonasz jakichś katoli do swojego widzimisię?
Bo mnie zachęcasz sobą tylko do konkluzji że jedynie wśród religiantów
czasem trafił się jakiś sensowny człek do pogadania o tym i owym...
Więc albo zaczniesz się zachowywać jak człowiek albo pluj się dalej
i nadstawiaj tym samym dupsko...

28. Data: 2008-03-02 23:57:11

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mimo iż nigdy nie była uderzona za cokolwiek. Stąd pozwolę sobie mniemać, iż
> pewne zasady są wspólne dla wszystkich ludzi

Aproksymujesz zachowania swojej suczki na "resztę ludzi"?
Nie wiedziałem że owa suczka była człowiekiem...

> (no niektórzy się wyłamują, ale
> to tak działa natura i ewolucja), gdyż przede wszystkim
> ludzie/grupy/społeczności kierujące się tymi zasadami, jakie obecnie
> obowiązują, mogły przetrwać ewolucję.

Czyli inaczej mówiąc twierdzisz że uwarunkowania religijne daja sporą siłę przebicia?
Wszak to całkiem spora część [jeśli nie znacząca wiekszość] populacji
ludzkości...przetrwała ewolucję właśnie niejako z powodu zasad jakie u nich
obowiązują...

29. Data: 2008-03-03 20:19:47

Od: "pt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aproksymujesz zachowania swojej suczki na "resztę ludzi"?
> Nie wiedziałem że owa suczka była człowiekiem...

Aproksymujesz Ty; ja stwierdzam, że nie trzeba byc człowiekiem, aby mieć
możliwości odróżniania dobra od zła, cokolwiek pod tymi słowami się kryje
Stąd moge przypuszczać (aproksymować?), że moralność nie powstała w związku
z religią, ale przed nią

> [...]
przebicia? Wszak to całkiem spora część [jeśli nie znacząca wiekszość]
populacji ludzkości...przetrwała ewolucję właśnie niejako z powodu zasad

Nie wiem czy spora, ale ta część ludzkości, która przetrwała, posiada pewne
wspólne wartości i to bez względu na wyznawaną religię, mono czy
politeiczną, bez względu na wygląd i pochodzenie.

Żeby było jasne, to nie pamiętam który to wymyślił (Marks? Lenin?), ale mnie
przekonuje to stwierdzenie: "Nie bóg (bogowie) stworzył ludzi, ale ludzie
stworzyli boga (bogów).

PawelT

30. Data: 2008-03-03 21:11:20

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mnie
> przekonuje to stwierdzenie: "Nie bóg (bogowie) stworzył ludzi, ale ludzie
> stworzyli boga (bogów).

A wcześniej stworzyli sami siebie...

Lokata Mojżesza Szota
Hej, jade, ja se jade.