Co mozna jesc nie zawierajacego tluszczu?

11. Data: 2007-11-21 11:21:51

Temat: Re: Co mozna jesc nie zawierajacego tluszczu?
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mr.Jack wrote:

> Wszystko fajnie, ale ja nadal nie wiem co jesc.

to, co smakuje - tylko wybierz takie bez tłuszczu. I nie wciskaj na siłę
ciepłego, dzięki 'zdrowym posiłkom' i radom "mundrych" masz otłuszczoną
wątrobę i cholesterol pod sufit.

Zaufaj mi, zmień na jeden miesiąc te ciepłe tłuste posiłki na lekkostrawne,
nie przetworzone, naturalne dania, zmierz cholesterol powtórnie. Się
zdziwisz. Lekarze też, bo nie będą mogli kroić kasy...

--
www.vegie.pl

12. Data: 2007-11-21 11:26:11

Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mr.Jack"

> Wszystko fajnie, ale ja nadal nie wiem co jesc.

Witaj
Trafiłeś do Usnetu, a nie potrafisz znaleźć tak oczywistej prostej
informacji ?
Jest w Internecie cos takiego jak wyszukiwarka.
http://www.google.pl/

Tutaj masz link do pierwszej strony którą generuje Google.
http://www.idn.org.pl/kardio/dieta_hipol.html

A od siebie powiem Ci jeszcze abyś bardziej skupił sie na dobrym regularnym
wysiłku fizycznym.
Taki trening dużo lepiej wpływa na obniżenie cholesterolu jak dieta.

Pozdrawiam

Cancer

13. Data: 2007-11-21 11:53:39

Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki"

> [...]
> nie przetworzone, naturalne dania, zmierz cholesterol powtórnie. Się
> zdziwisz. Lekarze też, bo nie będą mogli kroić kasy...

Pierdzisz Wilicki tak, ze smród twojego bąka rozchodzi sie na pobliskie
grupy sci.

Cancer

Czy transfuzja powoduje swędzenie?
gronkowiec złocisty