Przegroda nosowa - kilka pytań

1. Data: 2007-11-20 07:39:40

Temat: Przegroda nosowa - kilka pytań
Od: "WojtekT" <h...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam kilka pytań co do prostowania przegrody nosowej, będę
wdzięczny za wszelkie odpowiedzi :)
1. jakim niebezpieczeństwem obarczony jest zabieg?
2. jaki szpital/jakiego lekarza możecie polecić w Warszawie?
3. ile kosztuje taki zabieg prywatnie i czy jest sens?

Z góry dizęki za pomoc.

Pozdrawiam.

2. Data: 2007-11-20 10:09:30

Temat: Re: Przegroda nosowa - kilka pytań
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WojtekT wrote:

3 dni temu miałem zabieg :) Ale na 2 pierwsze pytania nie odpowiem niestety,
ani nie jestem z wawy ani nie znam statystyk. Powiem od siebie, że poszło
bezboleśnie, fachowo, można by rzec że nawet przyjemnie, biorąc pod uwagę
kompetencje lekarza. Prywatnie nie ma większego sensu, z tego co wiem ponad
1000 zł. I dodam na koniec, że przyczyna dla której robiłem zabieg
(chroniczne zapalenie gardła) okazała się objawem alergii, a nie krzywej
przegrody. Po prostu w szpitalu zapalenie zeszło, starczy że pooddychałem
tamtejszym powietrzem :D

--
www.vegie.pl

3. Data: 2007-11-20 13:41:26

Od: Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 08:39, "WojtekT" <h...@T...pl> wrote:
> [...]
> 2. jaki szpital/jakiego lekarza możecie polecić w Warszawie?
> 3. ile kosztuje taki zabieg prywatnie i czy jest sens?

Witam :)
Ja osobiscie polecalabym bardzo doswiadczonego specjaliste
laryngologa, prof.Sonnenberga (przyjmuje prywatnie w Damianie). Zabieg
moze wykonac prywatnie w Damianie lub w szpitalu, w ktorym pracuje
(MSWiA przy ul.Woloskiej). Decyzja o miejscu wykonania zabiegu
uzaleniona jest od wielu czynnikow, wbrew pozorom nie tylko od ceny w
prywatnej lecznicy, ale przede wszystkim od ogolnego stanu zdrowia
pacjenta, rodzaju zabiegu, ktory ma zostac przeprowadzony i zaplecza
medycznego placowki wlasnie w relacji do stanu zdrowia pacjenta i
rodzaju zabiegu, ktory ma zostac przeprowadzony :)

Pozdrawiam i zycze zdrowia,
Maja

4. Data: 2007-11-20 13:43:36

Od: Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
medycznego placowki wlasnie w relacji do stanu zdrowia pacjenta i
rodzaju zabiegu, ktory ma zostac przeprowadzony :)

jak boli wątroba?????
Gazy
Re: Ivabradyna !
Czy ktos mi przetlumaczy rozpznanie napisane w łacinie
hemoroidy i poród