Co można powiedzieć o takim człowieku

51. Data: 2013-08-29 08:28:22

Temat: Re: Co można powiedzieć o takim człowieku
Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-28 22:59, Chiron pisze:
> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Albo wrzucasz mi jakieś złośliwości- albo co rusz nadajesz o moim
> zdjęciu, które Ci wysłałem w taki sposób, żeby inni myśleli, że to
> jakieś foto co najmniej w stringach. Stwarzasz pozory, usiłując mnie
> szantażować, jak się domyślam. A przecież bardziej niewinne zdjęcie
> mogłem Ci chyba wysłać tylko od Pierwszej Komunii Świętej.
> Odgrzebałem więc swoje archiwum e-mail- i znalazłem naszą korespondencję
> wraz z tym zdjęciem- to przecież dokładnie to:
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f5726f85a56c757b
.html

> Nie wiem, jakie demony Cię ścigają- ale to_Twoje_własne_demony. No cóż-
> nie chce mi się z Toba gadać
> :-(

To mnie właśnie zastanawiało.
Na pewno orientujesz się, że praktycznie każda przeciętna osoba mogłaby
już na sam pierwszy rzut oka na Twoją twarz postawić Ci ze 2-3 zarzuty
kryminalne w ciemno, więc skąd u Ciebie taki rozdźwięk pomiędzy aparycją
i osobowością?

52. Data: 2013-08-29 08:30:15

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-29 08:17, Chiron pisze:
> Użytkownik "Andromeda" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> Nikt nie może byc całkiem sam, bez bliskich mu osób. Nie zamykaj się
> przed światem- nie warto. Jest mnóstwo wspaniałych ludzi- warto ich poznać

osobowość schizoidalna ma to do siebie, że sie izoluje bo nie
rozumie ludzi i ich mimiki, emocji, reakcji. nie wiesz? :))))))))

53. Data: 2013-08-29 08:34:04

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-29 08:30, *Izunia* pisze:

> [...]

ale te ludzie to katole a nasz dr. lal vel andromeda
leczy z katolóf. tosz zaparłby się samego siebie
gdyby tolerancyjnie dał im wierzyć w co chcą. ;]

54. Data: 2013-08-29 08:55:52

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@******.net> napisał w wiadomości

> [...]
> już na sam pierwszy rzut oka na Twoją twarz postawić Ci ze 2-3 zarzuty
> kryminalne w ciemno, więc skąd u Ciebie taki rozdźwięk pomiędzy aparycją i

Mówisz? Nie wiem doprawdy, skąd ta Twoja pewność- no ale cóż- to Twój odbiór
świata

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

55. Data: 2013-08-29 08:57:32

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> osobowość schizoidalna ma to do siebie, że sie izoluje bo nie
> rozumie ludzi i ich mimiki, emocji, reakcji. nie wiesz? :))))))))

Co za bydle siedzi w tobie i każe ci sie znęcać nad ludźmi? Mogę ci odciąć w
podobnym stylu- i idę się założyć, że pójdzie ci w pięty. Chcesz?

56. Data: 2013-08-29 09:11:38

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-29 08:57, Chiron pisze:
> Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Co za bydle siedzi w tobie

jakie bydle każe ci kobietę wyzywac
w ten sposób. + jeszcze inny kilka okołowaginalnych :))))

> i każe ci sie znęcać nad ludźmi?

znęcać? przestań. kto lub bardziej co siedzie w twoim koledze
globie gdy wyzywa, grozi, obraża uczucia religijne i pieniaczy na twoich
współwyznawców? uważasz że to jest normalne ?
taki sam ekstremizm jak każdy inny.

> Mogę ci
> odciąć w podobnym stylu- i idę się założyć, że pójdzie ci w pięty. Chcesz?

no proszę. :))))))

57. Data: 2013-08-29 09:19:09

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> globie gdy wyzywa, grozi, obraża uczucia religijne i pieniaczy na twoich
> współwyznawców? uważasz że to jest normalne ?

No tak- to jest beznadziejne. Miałem jeszcze pomysł, żeby pogadać z kalim,
ale chyba nawet on ci niczego nie jest w stanie wyperswadować.
PLONK

58. Data: 2013-08-29 09:22:40

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
>>
> Co za bydle siedzi w tobie i każe ci sie znęcać nad ludźmi? Mogę ci odciąć
> w podobnym stylu- i idę się założyć, że pójdzie ci w pięty. Chcesz?

Lecz sie czlowieku, Ty naprawde jestes nienormalny. Te Twoje wybuchy agresji
bez powodu to jakis koszmar musi byc w realu.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Osobowo%C5%9B%C4%87_sch
izoidalna

Teraz mozesz nazwac bydletami wszystkich psychiatrow.

59. Data: 2013-08-29 09:23:45

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-29 09:19, Chiron pisze:
> [...]
>>

> No tak- to jest beznadziejne. Miałem jeszcze pomysł, żeby pogadać z
> kalim, ale chyba nawet on ci niczego nie jest w stanie wyperswadować.

:-D eh kalej..
nawet za kwadrylion lat nie dorósł byś do jego pięt :)))))))))))
ano próbuj próbuj :)))))))))))))))) luck!!! :-D ha ha ha

60. Data: 2013-08-29 09:24:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> No tak- to jest beznadziejne. Miałem jeszcze pomysł, żeby pogadać z kalim,
> ale chyba nawet on ci niczego nie jest w stanie wyperswadować.

Lezc sie, zanim komus urwiesz glowe w realu.

Czas
psychoza
Znany nam Przewodas będzie w Łodzi na zjeździe rodzimowierców.
Jezus był chory psychicznie.
Czarownice z Salem